برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4205763
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶

برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کهگیلویه‌وبویراحمد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: راهپیمایی خشم، نفرت و انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در این استان در اولین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

مردم غزه

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام سیدجواد خاضع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 26 اسفندماه در جمع خبرنگاران، راهپیمایی خشم، نفرت و انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در این استان همزمان با استان‌های آذربایجان غربی، ایلام و چهارمحال و بختیاری در اولین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی افزود: بعد از عملیات طوفان الاقصی، اولین راهپیمایی روز قدس از اهمیت زیادی برخوردار است و باید از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری باشکوه این راهپیمایی استفاده شود.برای حضور در راهپیمایی روز جمعه از مردم متدین استان دعوت می‌کنیم تا خشم خود را نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه روز قدس روز جهانی اعلام خشم و نفرت جهانی از این رژیم جنایتکار است، تصریح کرد: بعد از عملیات طوفان و جنایت‌های اسرائیل در تمام کشورهای اروپایی برای حمایت از مردم غزه راهپیمایی‌های میلیونی برگزار شد.

حجت‌الاسلام خاضع در پایان گفت: روز جهانی قدس روز وحدت و انسجام ملت اسلامی است که باید ظلم‌ها و جنایت‌های این رژیم بیان شود و ۱۲ فرودین نیز روز جمهوری اسلامی، روز بزرگ و ماندگاری در تاریخ کشور ایران است و به اهتزار درآوردن پرچم جمهوری اسلامی توسط شهرداری در یکی از میادین شهر، تهیه بروشور برای مسافران نوروزی در مسیرهای وردی و خروجی، پخش سرود جمهوری اسلامی از رسانه و بلندگوها و مساجد و فضای سازی از برنامه‌های این روز است.

انتهای پیام
captcha