برگزاری دومین آزمون پویش حفظ قرآن در سمنان
کد خبر: 4205785
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
با محوریت سوره جمعه

برگزاری دومین آزمون پویش حفظ قرآن در سمنان

مسئول امور قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان از برگزاری دومین آزمون پویش حفظ قرآن کریم ویژه کارکنان این اداره‌کل با حفظ سوره جمعه خبر داد.

قرآن کریم

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مجتبی نورمحمدی، مسئول امور قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، 26 اسفند از برگزاری دومین آزمون پویش حفظ قرآن‌ ویژه کارکنان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با محوریت حفظ سوره جمعه خبر داد.

وی ادامه داد: برای حضور در این آزمون 20 نفر از کارکنان ثبت‌نام کردند که در پایان این آزمون 16 نفر از کارکنان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان موفق به اخذ نمره قبولی شدند و آزمون را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

نور محمدی با اشاره به اینکه آزمون اول اختصاص به حفظ سوره فجر داشت که با شرکت 20 تن از کارکنان این اداره‌کل برگزار شد، گفت: در ادامه پویش حفظ قرآن کریم کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی، حفظ سوره نبأ در برنامه‌ ماه آینده قرار دارد.

مسئول امور قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بیان کرد: داوطلبان شرکت در این پویش می‌توانند در سامانه سامانه جامع مدیریت مؤسسات قرآنی (حمد) ثبت‌نام و محتوای آموزشی آن را نیز از این سامانه به آدرس qia.ir دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha