413 مبلغ در گرگان به تبیین طرح مسطورا می‌پردازند
کد خبر: 4206354
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان:

413 مبلغ در گرگان به تبیین طرح مسطورا می‌پردازند

حجت‌الاسلام محمدزاده با بیان اینکه رسالت تبلیغ و مبلغ این است که بتواند قرآن و معارف اسلام ناب را معرفی کند، گفت: 413 مبلغ در شهرستان گرگان به تبیین طرح زندگی با آیه‌ها در مساجد و محافل در ماه مبارک رمضان می‌پردازند.

حجت‌الاسلام سیدمحمدجواد محمدزاده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگانحجت‌الاسلام سیدمحمدجواد محمدزاده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان ضمن تشکر از زحمات مبلغین و روحانیون برای ترویج طرح ملی«مسطورا» در سطح شهرستان گرگان، گفت: 300مبلغ مرد و 80 مبلغ زن در سطح شهرستان در حال فعالیت هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان از حضور دو گروه تبلیغی از قم و مشهد در گرگان خبر داد و افزود: 33 نفر مبلغ قمی و مشهدی در راستای تعمیق و گسترش معارف اسلامی در کنار مبلغان شهرستان گرگان به تبیین طرح زندگی با آیه‌ها در مساجد و محافل در ماه مبارک رمضان می‌پردازند.

حجت‌الاسلام محمدزاده ادامه داد: در ماه مبارک رمضان نیز همانطور که تا به امروز جلساتی برگزار شده، برای ارزیابی طرح مسطورا جلسات و نشست‌هایی پیرامون شیوه‌های بیان، جذب مخاطب، رفع چالش‌ها و مشکلات با مبلغین برگزار می‌شود تا هرچه بهتر و با کیفیت‌تر این طرح در شهرستان گرگان اجرا شود.

وی با بیان اینکه رسالت تبلیغ و مبلغ این است که بتواند قرآن و معارف اسلام ناب را معرفی کند، گفت: تبیین سیره نبوی پیامبر اسلام(ص)، انبیا و ائمه معصومین(ع) برای نسل جوان و نو و همچنین ترمیم رابطه جوان با مسجد، رفع شبهات413 دینی و بررسی مسائل روز در مساجد از جمله رسالت مبلغ است که در طرح زندگی با آیه‌ها به ثمر می‌نشیند.

انتهای پیام
captcha