پیام نوروزی نماینده ولی‌ فقیه در گلستان
کد خبر: 4206443
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۳

پیام نوروزی نماینده ولی‌ فقیه در گلستان

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در پیام نوروزی خود ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و تقارن بهار زندگی و بهار معنویت، اظهار امیدواری کرد که این تقارن، باعث برکت بیشتر برای کشورمان شود.

آیت‌الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی‌ فقیه در گلستان در پیام نوروزی خود ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و تقارن بهار زندگی و بهار معنویت، اظهار امیدواری کرد که این تقارن، باعث برکت بیشتر برای کشورمان شود.

نماینده ولی‌ فقیه در گلستان با بیان اینکه در فصل بهار، طبعیت نو و تازه می‌شود، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان نیز روح انسان طراوات و نشاط پیدا می‌کند و به خدا نزدیک می‌شود، بنابراین در دعای تحویل سال از خدا می‌خواهیم که حال ما را به بهترین حال معنوی متحول کرده تا بتوانیم از زندگی دنیا بهره‌مند شویم.

نورمفیدی با اشاره به اینکه در دعاهای روزانه ماه مبارک رمضان نیز از خدا می‌خواهیم بدی حال ما را به نیکویی حال خودش متحول کند، تصریح کرد: منظور از تحول همان قرب به خدا بوده تا در راه بندگی خدا حرکت کرده و دل‌ها را به مبدأ این عالم متصل کنیم.

وی با تأکید بر اینکه زندگی انسان طبق آیات قرآن همواره با عسر و یسر همراه است، ادامه داد: اجتماع پرشکوه مردم در ۲۲ بهمن برای دفاع از انقلاب و حضور گسترده مردم در انتخابات 11 اسفندماه قابل تقدیر و تشکر بود، بنابراین امیدوارم منتخبان مردم بتوانند خدمت‌های بیشتر و مؤثری را برای امت اسلامی و استان ما داشته باشند.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه مشکلات همواره وجود داشته و حل مشکلات مردم نیازمند همت و یاری مسئولان است، افزود: به‌طور کلی در سال گذشته قدم‌های مثبتی در جهت مرتفع‌سازی پتروشیمی، خلیج گرگان و جزیره آشوراده که از خواسته‌های قدیمی این استان بوده برداشته شده و مشکلات تا حدی حل شده است.

نورمفیدی مشکلات اقتصادی مردم در زمینه‌های بیکاری نسل جوان، معیشت مردم و گرانی را از اهم مشکلات کشور برشمرد و گفت: اگرچه مسئولان در تلاش بوده تا مشکلات برطرف شوند، اما مردم باید لمس کنند که معیشت و سفره آن‌ها به‌صورت اساسی و زیربنایی در حال تغییر و رفع شدن است.

وی حادثه غزه برای امت اسلامی غم بسیار سنگین دانست و افزود: حادثه‌ای که در ماه‌های اخیر برای مردم مظلوم فلسطین و غزه اتفاق افتاده نه تنها مشکل امت اسلامی بلکه برای همه بشریت بوده و تمام دنیا حتی مردم کشورهای آمریکا و اروپا هم از این جنایات ناراحت هستند.

انتهای پیام
captcha