پیام نوروزی منتخب مردم چهارمحال‌وبختیاری در مجلس خبرگان
کد خبر: 4206456
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱

پیام نوروزی منتخب مردم چهارمحال‌وبختیاری در مجلس خبرگان

آیت‌الله عبدالله کیوانی، منتخب مردم چهارمحال و بختیاری در ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری در پیام نوروزی، فرارسیدن نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳ را تبریک گفت.

آیت الله عبدالله کیوانی هفشجانی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، آیت‌الله عبدالله کیوانی، منتخب مردم استان در ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری در پیام نوروزی، فرارسیدن نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳ را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

«امام باقر علیه السلام: «لِکُلِّ شَیْ‌ءٍ رَبِیعٌ وَ رَبِیعُ الْقُرْآنِ شَهْرُ رَمَضَان»

«یا مقلب القلوب و الابصار؛ یا مدبر اللیل و النهار؛ یا محول الحول و الاحوال؛ حول حالنا الی احسن الحال»

چرخ زمان و گردش روزگار نوروز باستانی و بهار طبیعت را متقارن با بهار قرآن و حیاتی دگرباره بر روح و جان قرار داد و خوشا به سعادت کسانی که با الهام از بهار طبیعت تزکیه نفس و خودسازی را سرلوحه خود قرار دهند.

دگرگونی و تحول در طبیعت، این پیام را برای ما دارد که باید پا به پای بهار تغییر کرد و باید با امید و قوت به سوی آینده حرکت نمود.

عید نوروز ۱۴۰۳ و تحول طبیعت و تقارن آن با بهار قرآن، ماه مبارک رمضان را خدمت رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، هم‌استانی‌های عزیز و ملت شریف ایران اسلامی مخصوصاً خانواده‌های معزز شهیدان، جانبازان، ایثارگران و خدمتگزاران به این ملت شریف تبریک عرض می‌کنم.

با آرزوی توفیق بیش از پیش برای خدمتگزاران صدیق میهن اسلامی عزیز، امیدوارم سال جدید سالی پر از برکت، سرشار از نعمت مادی و معنوی و سال گشایش اقتصادی برای همه مردم مخصوصاً مردم شریف استانم باشد.

مردمی که بارها و بارها نشان دادند در هر شرایطی پشتیبان نظام مقدس اسلامی هستند، مردمی که در انتخابات اخیر با مشارکت کم‌نظیر خود برگ زرین دیگری در تاریخ این استان و ایران اسلامی ثبت کردند این مردم نجیب سزاوار بهترین‌ها هستند.»

السَّلاَمُ عَلَى رَبِيعِ الْأَنَامِ وَ نَضْرَةِ الْأَيَّامِ‏؛ ظهور حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه درسال جدید را از درگاه ایزد منان آرزومندم».

انتهای پیام
captcha