ترویج سبک زندگی حضرت علی(ع) با عمل به آن
کد خبر: 4207923
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱

ترویج سبک زندگی حضرت علی(ع) با عمل به آن

امام جمعه شهرستان درمیان گفت: برای ترویج سبک زندگی حضرت علی(ع) عمل کردن اهمیت فراوانی دارد.  

مصیب خزاعی، امام جمعه شهرستان درمیانمصیب خزاعی، امام جمعه شهرستان درمیان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی گفت: برای ترویج سبک زندگی حضرت علی(ع) عمل کردن اهمیت فراوانی دارد و در روایات آمده است که مردم را با عمل دعوت کنید نه با زبان لذا اگر دولت سبک زندگی علوی را دنبال کند، در جامعه نیز ترویج می‌یابد.

وی بیان کرد: سبک زندگی حضرت اسلامی و علوی بود و اگر مسئولان و بزرگان عمل کنند در ترویج این نوع سبک زندگی تأثیر بسیار دارد.

حجت‌الاسلام خزاعی اظهار کرد: حضرت علی(ع) رفتار سنجیده‌ایی داشتند که این نوع رفتار برای نسل امروز می‌تواند یک نوع الگویی باشد که باید مد نظر قرار داد لذا می‌توان سیره زندگی حضرت را از طریق رسانه و فضای مجازی برای مردم تبیین کرد.

امام جمعه شهرستان درمیان بیان کرد: حضرت در بحث دین ثابت قدم بوده و تحت هیج شرایطی زیر نظر احساسات عمل نکردند و اهمیت بسیاری دارد برای جوانان چرا که با دیدن این همه مشکلاتی که وجود دارد دلسرد می‌شوند لذا ثابت قدم ماندن حضرت در دین برای جوانان باید الگویی باشد.

وی گفت: سیره حضرت را باید مبلغین از تریبون‌ها، نشریات، فضای مجازی و هنری نیز تبیین کنند تا الگوی سبک زندگی امام علی(ع) در جامعه حاکم شود. 

انتهای پیام
captcha