تجمع یزدی‌ها در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی + فیلم
کد خبر: 4208051
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۳

تجمع یزدی‌ها در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی + فیلم

مردم دارالعباده در تجمع خودجوش شبانه خود جنایت‌های رژیم صهیونیستی و حمله به سفارت ایران در دمشق و به شهادت رساندن سرداران و افسران سپاه پاسداران را محکوم کردند.

تجمع یزدی‌ها در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستیبه گزارش ایکنا از یزد، مردم دارالعباده یزد، شب گذشته، 13 فروردین‌ماه در تجمعی خودجوش در میدان امیرچقماق، حمله رژیم جنایتکار صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق و شهادت سرداران و افسران سپاه پاسداران را محکوم کردند.

مهران فاطمی، استاندار یزد در جریان این مراسم گفت: امام خمینی(ره) فرمودند: «بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود.» شهادت برای ما فوج عظیم است و هر خونی در راه آزادسازی و انتفاضه فلسطین ریخته می‌شود، رژیم صهیونیستی به نابودی نزدیکتر خواهد شد و بیست سال آینده خود را نخواهد دید و ان‌شاءالله سیلی سختی خواهد خورد.  

یادآور می‌شود، در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق سرداران محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاج رحیمی و پنج تن از افسران همراه آنان شهید حسین امان اللهی، شهید سید مهدی جلالتی، شهید محسن صداقت، شهید علی آقا بابایی و شهید سید علی صالحی روزبهانی به فیض شهادت رسیدند.

انتهای پیام
captcha