صهیونیست‌ها از شیوه انتقام ایران وحشت دارند
کد خبر: 4208325
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷

صهیونیست‌ها از شیوه انتقام ایران وحشت دارند

مؤسس و مسئول نهضت جهانی نهج‌البلاغه‌خوانی با اشاره به بازتاب حادثه حمله به کنسولگری ایران در دمشق در داخل و خارج از کشور، گفت: همه این حق را به جمهوری اسلامی می‌دهند که ضربه‌ای را به رژیم صهیونیستی وارد سازد و این ترس ایجاد شده که ایران چگونه می‌خواهد انتقام خود را بگیرد که همین وحشت، بدتر از هر ضربه‌ای برای رژیم صهیونیستی است.

حمله به کنسولگری ایران در دمشق

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا مهدوی‌ارفع، مؤسس و مسئول نهضت جهانی نهج‌البلاغه‌خوانی در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار کرد: از زمان به وقوع پیوستن عملیات طوفان‌ الاقصی و حتی پیش از آن، رژیم صهیونیستی و اربابانش بدشان نمی‌آید که جنگ را به سمت ایران بکشند تا بهانه فشار بیشتر را به مردم فلسطین داشته باشند و نیز بتوانند مظلوم‌نمایی کنند. صهیونیست‌ها به خیال خودشان می‌توانند اجماع بین‌المللی علیه ایران آغاز کنند و زیرساخت‌های جمهوری اسلامی ایران به خصوص در زمینه هسته‌ای را مورد هجمه قرار دهند.

مهدوی‌ارفع ادامه داد: با هوشیاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران الحمدلله این اتفاق نیفتاد و از طرف دیگر، با حمایتی که ما سال‌های سال از حزب‌الله لبنان، از حماس، از حشدشعبی و انصارالله عراق و یمن داشتیم، توانستیم ضربه‌های بسیار سختی را به رژیم صهیونیستی وارد کنیم.

وی اتفاقات اخیر رخ داده در غزه را آخرین دست و پا زدن‌های رژیم صهیونیستی دانست و گفت: شهادت سردار زاهدی و همرزمان ایشان، خطای راهبردی برای این رژیم بود.

مهدوی‌ارفع با اشاره به بازتاب حادثه حمله به کنسولگری ایران در دمشق در داخل و خارج از کشور، تصریح کرد: همه این حق را به جمهوری اسلامی می‌دهند که ضربه‌ای را به رژیم صهیونیستی وارد سازد و این ترس ایجاد شده که ایران چگونه می‌خواهد انتقام خود را بگیرد که همین وحشت، بدتر از هر ضربه‌ای برای رژیم صهیونیستی است.

این مدرس حوزه و دانشگاه وحشت ایجاد شده در رژیم صهیونیستی از چگونگی انتقام گرفتن ایران را مهم ارزیابی کرد و گفت: مردم و همه ما وظیفه داریم تا می‌توانیم با حضور در صحنه به‌ویژه راهپیمایی روز قدس جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم کنیم.

مهدوی‌ارفع افزود: توجه به فضای بین‌المللی در زمان کنونی و تحت تأثیر قرار گرفتن دبیرکل سازمان ملل و شورای امنیت و در نتیجه تحت فشار قرار دادن حاکمان کشورهای مختلف به واسطه اقدامات انجام شده در فضای مجازی برای رساندن مطالبه جهانی مردم ایران اقدامی است که باید به آن توجه شود.

وی گفت: در تمام این حرکات اجتماعی و مردمی، حمایت از مردم مظلوم غزه و محکوم کردن جنایات رژیم منحوس صهیونیستی باید اولویت باشد.

مسئول نهضت بین‌المللی نهج‌البلاغه‌خوانی با یادآوری زیر پا گذاشتن تمامی پروتکل‌ها توسط رژیم صهیونیستی، تأکید کرد: همه ما باید این واقعیت را در جهان گسترش دهیم که مردم غزه تنها نیستند و حتی خیلی‌ها که قبلاً به اشتباه با فعالیت رژیم صهیونیستی موافق بودند، اکنون مدافع حقوق مردم در غزه هستند و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

مهدوی‌ارفع در پایان گفت: بر طبق پروتکل‌های بین‌المللی تأمین امنیت کسانی که در این کنسولگری‌ها فعالیت می‌کنند، بر عهده کشور میزبان است ولی با توجه به شرایط کنونی، پاسخگو بودن به حمله رژیم جعلی صهیونیستی به مکانی که مانند خاک کشور ایران محسوب می‌شود باید از سوی مردم در سطح کشور و جهان مطالبه شود تا نظام هر ضربه‌ای به رژیم صهیونیستی وارد کرد، اقدام‌ انجام شده توجیه مردمی داشته باشد و خیزش مردمی برای حمایت از مردم مظلوم غزه در جهان شکل گیرد.

انتهای پیام
captcha