برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۶۲ نقطه مازندران
کد خبر: 4208394
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵

برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۶۲ نقطه مازندران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۶۲ نقطه استان خبر داد.

راهپیمایی روز قدس در مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی ستاد انتفاضه و قدس، حجت‌الاسلام علی‌اصغر اصغری ولوجایی، رئیس ستاد انتفاضه و قدس استان مازندران، اظهار کرد: همزمان با راهپیمایی در سراسر کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی روز قدس در 62 نقطه در شهر‌ها و روستا‌های مازندران برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: راهپیمایی روز جهانی قدس در ساری، مرکز استان از ساعت ۱۰ از میدان شهید قاسمی تا میدان شهدای ساری با سخنرانی سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران برگزار می‌شود.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه برنامه‌های روز قدس امسال با شعار «طوفان الاحرار» برگزار خواهد شد، گفت: پویش و هشتگ با همین عنوان برای حمایت از مظلومان غزه و فلسطین راه اندازی شده است.
 
وی به جانبداری رسانه‌های غربی و مجامع بین‌المللی به‌ویژه آمریکا از اسرائیل اشاره کرد و گفت: تلاش‌های مؤثر جمهوری اسلامی از غزه در حوزه اطلاع‌رسانی و دستگیری از مردم بی‌دفاع و نیازمند غزه را آمریکا و اسرائیل برنمی‌تابند و درصدد کارشکنی در روند خدمت‌رسانی ایران عزیز به فلسطینیان هستند.
 
اصغری ولوجایی با بیان اینکه اسرائیلی‌ها هرگز نمی‌توانند به جایگاه پیش از طوفان‌الاقصی برگردند، اظهار کرد: بخش عمده‌ای از مردم دنیا در این ۶ ماه توانستند مسیر حق را انتخاب کنند و با مردم غزه همراهی و حمایت کردند که جای شکر و قدردانی دارد.
انتهای پیام
captcha