ملت امام حسین(ع) اسارت نمی‌پذیرد
کد خبر: 4208525
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
معاون سیاسی استاندار مرکزی:

ملت امام حسین(ع) اسارت نمی‌پذیرد

بهنام نظری با اشاره به شهادت مستشاران نظامی ایران در حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در سوریه، بیان کرد: مکتب شیعه افتخار شهادت را دارد. مکتبی که شهادت دارد اسارت ندارد و ما ملت امام حسینیم و اسارت نمی‌پذیریم.

بهنام نظری، معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی، بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی، شامگاه چهارشنبه، 15 فروردین در محفل انس با قرآن و تجلیل از نخبگان قرآنی و علمی جامعه ایثارگری استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بیان کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران یادگاران و افتخاران دفاع مقدس و ایران اسلامی هستند و برگزاری این محافل گامی کوچک در راستای خدمت به آنان است.

نظری با اشاره به اینکه جامعه ایثارگری در معامله با خدا، هنوز ثابت قدم هستند، گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و استکبارستیزی همواره ثابت قدم بوده و هستند.

وی در ادامه ضمن تسلیت و تعزیت ایام شهادت حضرت علی (ع) اظهار کرد: امام علی (ع)، اسوه ایمان و جوانمردی است و تبیین ابعاد مختلف شخصیت این امام عظیم‌الشأن، لازم و ضروری است. ایشان در تمام عرصه‌ها الگو و نمونه بود و علاوه بر حکومت‌داری و رسیدگی به ایتام و نیازمندان، در جنگ و مبارزه با کفار و مشرکان نیز زبانزد بودند. آن حضرت با نگارش نهج‌البلاغه، اوج فصاحت و بلاغت را نشان داد و امیدواریم رهرو واقعی آن امام همام باشیم.

نظری همچنین شهادت سرداران زاهدی و رحیمی و جمعی از مستشاران نظامی ایران در حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در سوریه را تسلیت گفت و افزود: باب شهادت باز است و مکتب شیعه افتخار شهادت را دارد. مکتبی که شهادت دارد اسارت ندارد و ما ملت امام حسینیم و اسارت نمی‌پذیریم.

رضا ربیعی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی، نیز در محفل نورانی گفت: از آن‌جا كه ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن، ماه خدا و بهار انس با قرآن کریم است، بنیاد شهید و امورایثارگران در بهار قرآن و به منظور تعمیق و ترویج آیات الهی در جمع مشتاقان ایثارگر، محفل انس با قرآن برگزار و از برگزیدگان استانی و کشوری مسابقات قرآن تجلیل می‌کند.

وی ادامه داد: قرآن منبع فیض الهی بوده و در ماه مبارک رمضان باید بیشتر در خواندن و درک مفاهیم آن توجه کرد. خانواده شهدا و ایثارگران مایه نعمت، برکت و چشم و چراغ جامعه هستند و با نور خود راه را برای دیگر افراد جامعه روشن می‌کنند.

انتهای پیام
captcha