اجرای پویش «با تو می‌مانم» در سمنان
کد خبر: 4208703
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴

اجرای پویش «با تو می‌مانم» در سمنان

فراخوان عکاسی «با تو می‌مانم» ویژه پوشش رسانه‌ای راهپیمایی روز جهانی قدس از سوی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان صادر شد.

اجرای پویش «با تو می‌مانم» در سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، فراخوان عکاسی «با تو می‌مانم» ویژه پوشش رسانه‌ای راهپیمایی روز قدس در سمنان اجرا شد این پویش در ۲ بخش عمومی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

در بخش عمومی که ویژه کودکان و نوجوانان و خانواده بزرگ کانون پرورش فکری استان سمنان است، علاقه‌مندان می‌توانند آثار عکاسی خود با موبایل یا دوربین حرفه‌ای را به‌صورت تک فریم یا گزارش تصویری برای دبیرخانه فراخوان ارسال کنند.

همچنین در بخش حرفه‌ای نیز که ویژه عکاسان رسانه‌های جمعی استان سمنان طراحی شده، ارسال آثار به‌صورت گزارش تصویری با حداقل ۱۵ فریم خواهد بود که موضوع این فراخوان، به تصویر کشیدن حماسه حضور کودکان و نوجوانان در راهپیمایی روز جهانی قدس است و بنا به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، به سه اثر برتر در هر بخش جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

یادآور می‌شود، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه فراخوان عکاسی «با تو می‌مانم»، ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ است که در این راستا علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به شماره ۰۹۱۹۳۳۱۳۷۷۸ در پیام‌رسان‌های ایتا و شاد ارسال کنند.

دبیرخانه این فراخوان در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان مستقر که پس از دریافت تصاویر، تیمی از داوران حرفه‌ای به بررسی آثار دریافتی خواهند پرداخت و در نهایت آثار برتر معرفی و تجلیل خواهند شد.

انتهای پیام
captcha