نابودی اسرائیل با اراده مسلمانان جهان نزدیک است
کد خبر: 4208766
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰

نابودی اسرائیل با اراده مسلمانان جهان نزدیک است

امام جمعه بجنورد گفت: امروز با اراده محکم همه ملتها و مسلمانان جهان و حمایت بیش از پیش از مردم فلسطین و غزه ، به زودی شاهد نابودی اسرائیل کودک کش خواهیم بود .

حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنوردبه گزارش ایکنا از خراسان‌‌شمالی، حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنورد امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد و روز قدس مسئله فلسطین را یه موضوع جهانی خواند، اظهارکرد : امروز با اراده محکم همه ملت‌ها و مسلمانان جهان و حمایت بیش از پیش از مردم فلسطین و غزه ، به زودی شاهد نابودی اسرائیل کودک کش خواهیم بود .
 
وی با بیان اینکه همه ملت‌های دنیا امروز با چشم عظمت به مسلمانان نگاه می‌کنند و این عظمت و بزرگی اسلام را مردم غزه ایجاد کردند، گفت: دستاورد و ایستادگی مردم غزه از وحدت ، اتحاد و همدلی جبهه مقاومت است.
 
نوری گفت : امروز ایران یک جبهه قوی از مردم عراق ، یمن ، سوریه ، فلسطین  و همه کشورهای اسلامی تشکیل داده و قطعا با اراده‌های قوی همه ملت‌های مسلمان و برای خونخواهی از شهدای اخیرحادثه تروریستی پاسخ سختی به اسراییل داده خواهد شد .
 
امام جمعه بجنوردگفت: اکنون همه ملت‌های جهان، به مسلمانان، به‌عنوان امتی عزیز نگاه می‌کنند به‌گونه‌ای که در کشور انگلستان که بنیان‌گذار اسرائیل است، بزرگ‌ترین راهپیمایی‌ها در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار می‌شود و کنار کاخ سفید صدای نابودی اسرائیل شنیده می‌شود که این دستاورد بزرگی برای جهان اسلام است.
 
وی تصریح کرد: ضربه عملیات طوفان الاقصی به لحاظ نظامی، امنیتی، اطلاعاتی و اقتصادی حیثیت رژیم صهیونیستی را زیر سؤال برد، به‌گونه‌ای که به گفته خودشان سامانه بی‌نظیر گنبد آهنین را زمین‌گیر کرد.
 
نوری با بیان اینکه اسرائیل در خط نشان‌هایش گفته بود جنگ با غزه را یک‌ماهه به پایان می‌رساند و پیروز می‌شود، خاطرنشان کرد: اسرائیل هنوز بعد از گذشت شش ماه به نتیجه نرسیده و در تمامی ابعاد دچار خسارت جبران‌ناپذیر شده است.
 
وی با اشاره به موضوع بی حجاب و بی عفتی در جامعه به عنوان یک چالش تحمیلی از سوی غربی‌ها، افزود : بی حجابی مربوط به فرهنگ ملت ایران و دین ما نیست و این پدیده‌ای که از کشورهای غربی به ما تحمیل شد .
انتهای پیام
captcha