«30 تصویرگری تدبری در 2 بهار» عنوان نمایشگاه اینفوگرافی‌های قرآنی
کد خبر: 4208914
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱

«30 تصویرگری تدبری در 2 بهار» عنوان نمایشگاه اینفوگرافی‌های قرآنی

پنجمین نمایشگاه اینفوگرافی‌های قرآنی با عنوان «30 تصویرگری تدبری در 2 بهار» طی دو روز 16 و 17 فروردین‌ماه به میزبانی مسجد ولی‌عصر(عج) در بلوار ابوذر برپا شد.

«30 تصویرگری تدبری در 2 بهار» عنوان نمایشگاه اینفوگرافی‌های قرآنیبه گزارش ایکنا، «30 تصویرگری تدبری در 2 بهار» نمایش ساختار هندسی آیات قرآن، آموزش عملی تدبر و فهم چینش حکیمانه و مهندسی معارف قرآن به شکل دیداری، انتقال مفاهیم قرآن در کوتاهترین زمان و کمترین عبارات، آموزش مفاهیم قرآن به شکل تصویری در قالبی بدیع، انتقال سریع و آسان مفاهیم قرآن به هم سنین و سطوح علمی، انتقال چکیده موضوعات کاربردی قرآن با نمودار و خطوط مرتبط، آموزش کاربردی فهم آسان نقشه مفهومی آیات و سوره‌های قرآن از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه بود.

«30 تصویرگری تدبری در 2 بهار» عنوان پنجمین نمایشگاه اینفوگرافی قرآنی بود که بنا بر اظهارات حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی رجبی؛ حافظ و مدرس اینفوگرافی‌های قرآنی، مسئولان مسجد با برپایی این نمایشگاه، در یک اقدام هماهنگ ‌با تدوین جزوه‌های مصحف شده و توزیع این مجلدات در میان شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه، به ارائه مفاهیم تدبری در قرآن به آنها پرداختند.

علاوه بر این در نمایشگاه اینفوگرافی‌های قرآنی، تصاویر مورد نظر بر روی پرده‌های عریض پخش و موضوعات قرآنی مرتبط با هر یک از آنها برای بازدیدکنندگان این نمایشگاه تبیین شد.

این مدرس قرآن ارائه شیوه‌های بصری جذاب با استفاده از رنگ و ظاهر زیبا در این نمایشگاه را از جمله امتیازات آن برشمرد که قادر بود مفاهیم و موضوعات مورد نظر را در کوتاهترین زمان ممکن به مخاطبان انتقال دهد.

بازدیدکنندگان از این نمایشگاه علاوه بر مواجهه فوق با آثار ارائه شده در آن، شاهد برپایی نمایشگاهی از تابلوهای تجسمی از آثار تدریس شده اینفوگرافی نیز در ابعادی بزرگتر در این مسجد بودند که علاوه بر رضایتمندی آنها، برای نمازگزاران مسجد و قرآن‌دوستان کانون فرهنگی مسجد نیز  جذاب بود.

«30 تصویرگری تدبری در 2 بهار» عنوان نمایشگاه اینفوگرافی‌های قرآنی

 

انتهای پیام
captcha