روایتی متفاوت از مادران مقاومت در نمایشگاه قرآنی کرمانشاه
کد خبر: 4209035
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۵

روایتی متفاوت از مادران مقاومت در نمایشگاه قرآنی کرمانشاه

کارشناس امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: روایت نقش‌آفرینی زنان غزه چیزی نیست که بتوان از کنارش به سادگی گذشت، زنانی که با خون عزیزانشان به پای آرمان‌های والایی ایستاده‌اند تا راوی جبهه مقاومت باشند و در این بین بانوان قرآنی کرمانشاه با برپایی غرفه، راوی این ایستادگی برای بانوان استان هستند.

افسانه تیرانداز کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه

افسانه تیرانداز، کارشناس امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با حضور در غرفه ایکنا در چهاردهمین نمایشگاه قرآنی استان، اظهار کرد: روایت نقش‌آفرینی زنان غزه چیزی نیست که بتوان از کنارش به سادگی گذشت، زنانی که با خون عزیزانشان به پای آرمان‌های والایی ایستاده‌اند تا راوی جبهه مقاومت باشند و در این بین بانوان قرآنی کرمانشاه با برپایی غرفه «روایت مادران مقاومت» برای بانوان استان راوی این ایستادگی هستند.

وی افزود: گرایش‌سازی و جهت‌دهی برای بانوان برای جریانات مهم از جمله مقاومت به ویژه در شرایط امروز غزه از اهداف دیگری است که در جریان برپایی غرفه «روایت مادران مقاومت» دنبال می‌کنیم.

تیرانداز تصریح کرد: تلاشمان این است با برگزاری برنامه‌های اینچنین به روایت جریان مقاومت و حمایت از غزه از دید حضور بانوان در گستره‌ای به وسعت جهان بپردازیم.

این کارشناس یادآور شد: فعالیت این غرفه در رویداد قرآنی استان محل کنش لایه‌های مختلفی از بانوان در سطح اجتماع برای ایجاد بستری ممتد برای روایت جبهه حق و مقاومت است.

وی ادامه داد: در غرفه «روایت مادران مقاومت» با حضور بانوان طلبه فعال در عرصه فرهنگی و اجتماعی راوی ظلم تاریخی علیه مظلومیت بانوان و کودکانی هستیم که با خونشان به پای آرمان‌های مقاومت ایستاده‌اند.

تیرانداز در پایان یکی از جوانب این رویداد را برگزاری ارتباطی معنوی برای همدلی با محور مقاومت دانست و گفت: در این غرفه کنش‌هایی مثل حذف کالای اسرائیلی از طریق مطالبه نه به کالای اسرائیلی و درخواست برای توقف حمایت دولت‌ها از اقتصاد رژیم صهیونیستی تعریف می‌شود.

روایتی متفاوت از مادران مقاومت در نمایشگاه قرآنی کرمانشاه

انتهای پیام
captcha