همایش «سفیران ایثار» در یاسوج برگزار شد
کد خبر: 4209237
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹

همایش «سفیران ایثار» در یاسوج برگزار شد

همایش سفیران ایثار به استقبال از برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه‌وبویراحمد با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و ائمه جمعه در سپاه فتح استان برگزار شد.

سیدعلی احمدزاده، استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سیدعلی احمدزاده، استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 18 فروردین‌ماه در همایش سفیران ایثار ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران دومین کنگره ملی شهدای استان، گفت: باید قبل از برگزاری کنگره شهدا به حضور رهبر انقلاب اسلامی شرفیاب شویم و برنامه‌ها را ارائه دهیم و برای مردم نیز در خصوص چگونگی اجرای برنامه‌ها نیز گزارشی ارائه شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط ویژه‌ای در دنیا، منطقه و کشور داریم، افزود: رژیم صهیونیستی تا دندان مسلح با کشتار بی رحمانه مردم مظلوم غزه با حمایت انگلیس و آمریکا یک نسل کشی عظیم به راه انداخته است.

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: بسیاری از کشور‌های عربی همراه با رژیم خبیث صهیونیستی هستند و از طرفی شاهد قیام مردم آزادی خواه در اروپا و آمریکا هستیم چرا که این مردم در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی بیدار هستند و آن‌ها را محکوم می‌کنند.

احمدزاده با اشاره به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی با حمله به کنسولگری ایران در سوریه، تصریح کرد: در این حمله جمعی از فرماندهان و دیپلمات‌های کشورمان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و لذا این جنایت باعث شد تا مردم ایران بیش از پیش در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند.

وی اضافه کرد: در پدیده‌های مختلف دیدیم که داعش بر علیه ایران و برای جنگ میان سنی و شیعه ایجاد شده بود که با تدبیر رهبر انقلاب اینجا نیز پیروز شدیم و باید در این مسائل همواره گوش به فرمان رهبر باشیم.

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد در پایان با بیان اینکه حفظ وحدت و همراه با جبهه مقاومت نیاز امروز جامعه در مقابل استکبار است، گفت: اکنون تمام دنیا در فضای انتقامی قرار گرفته و ما نیز چشم انتظار هستیم و می‌دانیم این وعده محقق خواهد شد و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری اسرائیل سیلی خواهد خورد.

انتهای پیام
captcha