پوستر دومین «جشنواره ملی عکاسی» در سنندج رونمایی شد
کد خبر: 4209840
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱

پوستر دومین «جشنواره ملی عکاسی» در سنندج رونمایی شد

پوستر دومین «جشنواره ملی و فراملی عکاسی» که اردیبهشت ماه جاری به مناسبت گرامیداشت هفته سنه در سنندج برگزار می‌شود، با حضور جمعی از مدیران و مسئولان شهری رونمایی شد.

رونمایی از جشنواره عکاسی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، سرکوت نجفی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج امروز، 22 فروردین در آیین رونمایی از پوستر دومین جشنواره ملی عکاسی گفت: با توجه به اینکه در تقویم محلی ۶ اردیبهشت به نام روز سنه نام‌گذاری شده است سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج در راستای گرامیداشت این روز ویژه برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی را تدوین و همزمان با هفته سنه در این شهر برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های شاخص این ایام برگزاری دومین جشنواره ملی عکاسی در سنندج است، افزود: این جشنواره به صورت اردو محور در یک بخش با موضوع بناهای تاریخی سنندج، مستندنگاری و طبیعت و فضای گردشگری سنندج برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج با بیان اینکه عکاسانی از کشورهای ترکیه و عراق نیز در این جشنواره حضور خواهند داشت، بیان کرد: عکاسان مطرح ملی و بین‌المللی برای شرکت در این جشنواره می‌توانند رزومه خود را از امروز تا ۲۷ فرودین به دبیرخانه جشنواره به ادرس sanandajphotoroshdfestival@gmail.com ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر در صورت نیاز با شماره ۰۹۹۲۶۶۹۲۹۹۱ تماس حاصل کنند.

به گفته وی، براساس برنامه‌ریزی انجام شده ۳۵ نفر که بهترین رزومه را داشته باشند، انتخاب و برای شرکت در جشنواره مهمان سنندج خواهند بود و در طول یک هفته اقدام به عکاسی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این ۳۵ عکاس منتخب باید در بازه زمانی ۶ تا ۱۲ اردبیهشت هفته سنه در محورهای مطرح شده اقدام به عکاسی کنند، افزود: بعد از داوری عکس‌ها توسط داوران مطرح، نفرات برتر با اهدای لوح و هدیه نقدی مورد تجلیل قرار می گیرند.

نجفی با بیان اینکه این جشنواره به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج و با همکاری خانه عکاسان برگزار می‌شود، گفت: نمایشگاهی از اثار برتر این جشنواره نیز در شهر سنندج دایر و بازدید از آن برای عموم مردم آزاد خواهد بود.

انتهای پیام
captcha