فعالیت بیش از ۴۵۰ جهادگر در مناطق محروم آذربایجان غربی
کد خبر: 4209937
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲
مسئول عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی خبر داد

فعالیت بیش از ۴۵۰ جهادگر در مناطق محروم آذربایجان غربی

احسان آقائی گفت: بیش از ۴۵۰ جهادگر در قالب ۳۲ گروه جهادی در ایام نوروز ۱۴۰۳ در مناطق محروم، دورافتاده و حاشیه‌نشین این استان فعالیت و خدمت‌رسانی کردند.

گروه جهادیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی آذربایجان غربی، احسان آقائی، مسئول عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی اظهار کرد: بیش از ۴۵۰ جهادگر در قالب ۳۲ گروه جهادی در ایام نوروز ۱۴۰۳ در مناطق محروم، دورافتاده و حاشیه‌نشین این استان فعالیت و خدمت‌رسانی کردند.

وی افزود: این گروه‌های جهادی در نوروز ۱۴۰۳ در قالب اردوی جهادی عهد خدمت در دو بخش اردوهای هجرت در نقاط کمتر برخوردار استان و همچنین اردوهای حاشیه نشین شهرهای استان فعالیت می‌کردند.

معاونت عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی ادامه داد: در سال گذشته با توجه به برنامه‌های متعدد دانشجویان از جمله اردوهای راهیان نور، انتخابات و برنامه‌های متعدد دیگر و همچنین ماه مبارک رمضان، طبق تقویم و با برنامه‌ریزی‌های قبلی‌ اردوهای جهادی از اواسط اسفند ماه ۱۴۰۲ آغاز و تا اواسط اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

 آقائی گفت‌: گروه‌های جهادی دانشگاه‌های مرکز استان به صورت متمرکز در دو روستای تازه‌کند نصرت‌آباد و اوغول‌بیگ شهرستان تکاب از دو فروردین  تا سیزدهم این ماه در عرصه‌های فرهنگی، تربیتی، آموزشی و عمرانی مشغول خدمات‌رسانی به مردم منطقه بودند.

وی تصریح کرد: همچنین برنامه اعزام سایر گروه‌های جهادی به صورت مستقل و برخی به صورت قرارگاهی از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده وتا اواسط اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه خواهند داشت و این گروه‌ها به نقاط مختلف استان اعزام خواهند شد.

آقائی خاطرنشان کرد: در این مدت همچنین بیش از ۳۵۰ جهادگر نیز در ایام نوروز ۱۴۰۳ در حاشیه شهرهای استان فعالیت و خدمت‌رسانی انجام دادند.

اجرای اردوهای جهادی در عرصه‌های مختلف (عمرانی و ساخت و ساز، فرهنگی، اجتماعی، اشتغال، بهداشت و دندانپزشکی و دامپزشکی) در مناطق محروم و کم‌برخوردار شهری و روستایی فعالیت‌های گسترده و خدمات‌رسانی متنوعی به جامعه هدف انجام می‌دهد و اردوهای جهادی و خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی منحصر به زمان و مکان خاصی نیست.

 

 

 

انتهای پیام
captcha