ایران رژیم صهیونیستی را مجازات خواهد کرد
کد خبر: 4209994
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲
امام جمعه تکاب:

ایران رژیم صهیونیستی را مجازات خواهد کرد

حجت‌الاسلام مصطفی کوهی گفت: اغلب تحلیل‌گران سیاسی و اطلاعاتی در غرب هم معتقدند که ایران، رژیم صهیونیستی را مجازات خواهد کرد و این مجازات، قطعی است اگر هم ابهامی وجود داشته باشد و موجب گمانه‌زنی‌های متنوع شود، صرفاً درباره زمان، موقعیت و کیفیت عملیات انتقامی ایران است.

مصطفی کوهی امام جمعه تکاب

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌ مصطفی کوهی، امام جمعه تکاب امروز، 24 فروردین ماه، در خطبه‌های نماز جمعه تکاب اظهار کرد: هشتم شوال سالروز هتک حرمت و تخریب قبرستان افلاكى بقیع به دست وهابی‌ها این عمال روسیاه صهیونیزم جهانى در سال 1344 هجری قمری است.

وی افزود: امروز در بطلان فکر وهابیت همین بس که رژیم صهیونیستی از وهابیت و تکفیری راضی بوده و وهابیت امروز بر مکه و مدینه مسلط هستند. 

امام جمعه تکاب بیان کرد: این فکر وهابیت بوده که گروه‌های تروریستی به وجود آورده و خون صدها هزار نفر مسلمان را در عراق، سوریه، لبنان، ایران، افغانستان و پاکستان و .... ریخته و از دل آن داعشی‌ها به وجود آمده و آلت‌دست بودن دشمنان؛ بزرگ‌ترین آسیب وهابیت برای جهان اسلام است.

وی ادامه داد: این که مقامات آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان به دست و پا افتاده‌اند و از ایران می‌خواهند اسرائیل را به خاطر اقدام تروریستی در دمشق مجازات نکند.

امام جمعه تکاب تصریح کرد: نشانه دو واقعیت مهم جدیت و قاطعیت ایران درباره مجازات پشیمان کننده و ناتوانی اسرائیل در دفع عملیات انتقامی ایران، با وجود همه اظهاراتی مقامات رژیم صهیونیستی می‌کنند.

وی گفت: اغلب تحلیل‌گران سیاسی و اطلاعاتی در غرب هم معتقدند که ایران، رژیم صهیونیستی را مجازات خواهد کرد و این مجازات، قطعی است اگر هم ابهامی وجود داشته باشد و موجب گمانه‌زنی‌های متنوع شود، صرفا درباره زمان، موقعیت، و کیفیت عملیات انتقامی ایران است، همین هم، مسئله را برای صهیونیست‌ها آزار دهنده‌تر می‌کند.

انتهای پیام
captcha