مسئولان برای حل مشکلات و رونق تولید در کشور همت کنند
کد خبر: 4210008
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴

مسئولان برای حل مشکلات و رونق تولید در کشور همت کنند

امام جمعه موقت بجنورد گفت: یکی از الزامات مهم برای تحقق شعار سال و رونق تولید، روی کار بودن مدیران توانمند، شایسته و کارآمد است و هدف مقام معظم رهبری از تعیین شعار سال، جهت دادن سیاست اجرایی و عملکردی مسئولان و دولتمردان است و باید همه همت داشته باشند تا مشکلات مربوط به رونق تولید حل شود.

حجت الاسلام رحیم مهدوی پور، امام‌جمعه موقت بجنوردبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام رحیم مهدوی‌پور، خطیب موقت نماز جمعه بجنورد امروز،24 فروردین‌ماه در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد که در محل مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: یکی از الزامات مهم برای تحقق شعار سال و رونق تولید، روی کار بودن مدیران توانمند، شایسته و کارآمد است و هدف مقام معظم رهبری از تعیین شعار سال، جهت دادن سیاست اجرایی و عملکردی مسئولان و دولتمردان است و باید همه همت داشته باشند تا مشکلات مربوط به تولید رونق حل شود.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، افزود: جنایت‌ها علیه ایران در سوریه و حمله به کنسولگری ایران بی‌پاسخ نمی‌ماند، حمله به کنسولگری ایران به منزله حمله به خاک ایران است و صهیونیسم باید تنبیه شود و البته تنبیه خواهد شد.

امام جمعه موقت بجنورد با اشاره به سالروز گرامیداشت روز ارتش، گفت: همه کار‌ها و همه چیز نیازمند امنیت است، در این کشور حافظان امنیت در تمام کار‌های خیر شریک هستند.

مهدوی‌پور ادامه داد: همه و همه چیز و همه کس به امنیت نیاز دارد و همه به برقرای امنیت نیازمندیم و امنیت همچون آب و غذا امری ضروری است.

وی با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه(ع) در قبرستان بقیع گفت: قبر ائمه(ع) قطعه ای از بهشت است و هر کسی این قبور را آباد کند و با آن انس بگیرد مثل این است که در کنار سلیمان داوود در ساخت بیت المقدس کمک کرده است.

انتهای پیام
captcha