فعالیت در حوزه تربیتی ماندگار است
کد خبر: 4210018
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹

فعالیت در حوزه تربیتی ماندگار است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با بیان اینکه فعالیت در حوزه تربیتی ارزشمند است، گفت: آنچه در عرصه فرهنگی و هنری ماندگار است، فعالیت در حوزه تربیتی است.

علی‌اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، علی‌اصغر دریایی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان امروز، 24 فروردین در دیدار با مدیر و کارکنان ستاد کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد استان کردستان گفت: خوشبختانه در یک سال گذشته شاهد رونق فعالیت‌های فرهنگی - هنری در سطح کانون‌های مساجد استان بوده‌ایم.

وی به برگزاری مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در اسفند ماه سال گذشته در کردستان اشاره کرد و افزود: اتفاقات خوبی را در این جشنواره شاهد بودیم و کردستان نشان داد که در برگزاری جشنواره‌های فرهنگی - هنری در حوزه مساجد تأثیرگذار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با بیان اینکه فعالیت در حوزه تربیتی ارزشمند است، بیان کرد: آنچه در عرصه فرهنگی و هنری ماندگار است، فعالیت در حوزه تربیتی است.

وی از اعزام و تأمین مربی در حوزه‌های فرهنگی و هنری برای فعالیت در سطح کانون‌های مساجد خبر داد و گفت: زمانی مسجد رکن اصلی هر رویداد فرهنگی، هنری و اجتماعی بود ولی از زمانی که این رویدادها را از مسجد جدا کردیم، حضور مردم در مساجد نیز کمرنگ شد.

دریایی تأکید کرد: باید بتوانیم دوباره رویدادهای فرهنگی هنری همچون تئاتر و سرود را در مساجد احیا و برای گروه‌های مختلف از جمله کودکان در مساجد کار تربیتی انجام دهیم و تولید محتوا کنیم.

انتهای پیام
captcha