راهپیمایی مردم ایلام در حمایت از اقدام دلاورانه سپاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4210998
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸

راهپیمایی مردم ایلام در حمایت از اقدام دلاورانه سپاه برگزار می‌شود

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری راهپیمایی در ایلام به‌منظور اعلام حمایت همه جانبه از اقدام تاریخی دلاورمردان جمهوری اسلامی ایران در تنبیه و مجازات رژیم صهیونیستی و تحقق وعده صادق خبر داد.

مردم ایلام در حمایت از اقدام تاریخی دلاوران سپاه راهپیمایی خواهند کردبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین علی چراغی‌پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با بیان اینکه مردم ایلام در حمایت همه جانبه از اقدام تاریخی دلاورمردان جمهوری اسلامی ایران در تنبیه و مجازات رژیم صهیونیستی و تحقق وعده صادق راهپیمایی خواهند کرد، اظهار کرد: این مراسم همگام و همصدا با ملت ایران و بعد از اقامه نماز دشمن شکن جمعه ٣١ فروردین ١۴٠٣ در سطح این استان نیز برگزار می‌شود.
 
به گفته وی، این راهپیمایی در مرکز استان از محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تا چهارراه مادر شهر ایلام با حضور اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه برگزار خواهد شد.
 
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از عموم مردم وفادار و انقلابی استان جهت شرکت باشکوه در این راهپیمایی دعوت کرد.
انتهای پیام
captcha