نحوه اطلاعرسانی موضوعات مختلف، از گذشته تا به امروز تغییرات چشمگیری پیدا کرده است. در گذشته اطلاعرسانی بیشتر از طریق جراید و رسانههای رادیو و تلویزیون صورت میگرفت، اما در حال حاضر اطلاعرسانی از طریق اینترنت و فضای آنلاین بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است. معاملهگران بزرگ که معاملات خود را از طریق مناقصه، مزایده و یا استعلام بها انجام میدهند نیز، فضای آنلاین و سایتها را برای اطلاعرسانی انتخاب میکنند. اطلاعرسانی مناقصات، مزایدات و استعلام بها به صورت آگهی در سایتهای معتبر همچون ارتباط گستران هزاره به طور وسیعی صورت میگیرد. در ادامه مراحل درج آگهی مناقصه، مزایده و استعلام بها در سایت را بیشتر توضیح خواهیم داد.
سامانه ثبت و انتشار آگهی
سایتهایی که قصد انتشار آگهیهای مناقصات، مزایدات و استعلام بها را دارند، باید به صورت کاملاً حرفهای طراحی شوند. مهمترین بخش در این سایتها تفکیک انتشار آگهیها است. با ایجاد دستهبندی مجزا به نام آگهیهای مناقصات، آگهیهای مزایدات و آگهیهای استعلام بها، قدم اول برای انتشار آگهی برداشته میشود. این دستهبندی کمک میکند تا کاربر با ورود به سایت، بدون سردرگمی و اتلاف وقت بتواند به راحتی آگهی مورد نظر خود را جستوجو کند. حتی از طریق نوار جستجوی آگهی، میتواند سریعتر به آگهی دسترسی پیدا کند. شما این ویژگی را در بهترین سامانه ثبت و انتشار آنلاین مناقصه و مزایده هزاره میتوانید مشاهده کنید.
نحوه انتشار آگهی
اولین اقدام برای انتشار آگهی در سامانه این است که درخواست خود را اعلام کنید. درخواست انتشار آگهی با تکمیل فرم صورت میگیرد. در فرم مورد نظر باید نام و نام خانوادگی یا نام شرکت، شماره تماس، نوع آگهی که میتواند مناقصه، مزایده یا استعلام بها باشد، استان، مهلت شرکت در آگهی، عنوان آگهی، شرح مختصری در خصوص موضوع مورد نظر، درج شود و بارگذاری تصاویر اسناد نیز صورت گیرد. با ارسال فرم تکمیل شده، کارشناسان آن را مورد بررسی قرار میدهند و در صورت تایید در دستهبندی مناسب منتشر میشود.
مزیت انتشار آگهی در سامانه
با انتشار آگهی در سامانه، طیف گستردهای از کاربران که میتوانند خریداران، تامین کنندگان و یا پیمانکاران باشند، آگهی را مشاهده میکنند. اما مهمترین مزیت ثبت آگهی در سامانه معتبر و مرجع این است که آگهی توسط مخاطب هدف دیده میشود. هرچه بازدید از آگهی افزایش پیدا کند، تعداد کاربرانی که در معامله شرکت میکنند، افزایش پیدا میکند. در نتیجه فضای رقابتی ایجاد میشود، قطعاً در یک محیط رقابتی پیشنهادات بهتری دریافت میشود. در مزایده، کالای مورد نظر با قیمت بالاتر به فروش میرسد و در مناقصه، کالای مورد نظر با قیمت کمتر خریداری میشود.
از سوی دیگر میتوان به صورت لحظهای وضعیت آگهی را مورد بررسی قرار داد، این بررسی میتواند شمارش بازدید از آگهی باشد. زمانی که کاربران بیشتری در معامله شرکت میکنند، به طور طبیعی توانستهاید با مشتریان جدید آشنا شوید و این به معنای گسترش حوزه فعالیت شما خواهد بود. با تکمیل فرم و ارائه درخواست جهت انتشار آگهی، در کمترین زمان و بدون اتلاف وقت آگهی در سایت منتشر میشود.
سخن پایانی
سایتها و سامانههای متعددی راهاندازی شدهاند که به صورت تخصصی آگهیهای مناقصه، مزایده و استعلام بها را منتشر میکنند. هدف از ایجاد سایتهای مرجع این است که کاربران بتوانند به صورت یکپارچه به تمام آگهیها دسترسی آسان پیدا کنند. از این فرصت استفاده کرده و آگهیهای تنظیم شده خود را در سایتهای مرجع با هدف افزایش بازدید منتشر کنید.
* انتهای رپورتاژ آگهی
انتهای پیام