جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) با انتشار بیانیهای درباره ادامه اقدامات تجاوزکارانه علیه ایران هشدار داد. 
به گزارش ایکنا به نقل از القدس العربی، حماس در بیانیهای که منتشر کرده، آورده است: ما محکومیت شدید خود را درباره تهدیدات آمریکا و رد قاطع تجاوز مستمر رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران، که نقض آشکار قوانین بینالمللی و تهدیدی مستقیم برای امنیت و صلح در منطقه و جهان است، ابراز میکنیم.
حماس تأکید کرد: اظهارات رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه «هیچ شهر امنی از اسرائیل در خاورمیانه وجود ندارد» بیانگر ذهنیت استعماری گستاخانه و آشکارکننده نیات تجاوزکارانهای است که ثبات منطقه و مردم آن را تهدید میکند.
جنبش مقاومت اسلامی همچنین «نسبت به خطر دخالت مستقیم آمریکا در هرگونه تجاوز نظامی علیه ایران» هشدار داد و بیان کرد «ما واشنگتن و رژیم صهیونیستی را مسئول پیامدهای تشدید تنش علیه ایران و منطقه میدانیم».
در ادامه این بیانیه آمده است: ما حمایت خود را از ایران و مردم آن و حق مشروع این کشور برای دفاع از خود و حاکمیت ملی ایران تأیید میکنیم.
حماس در پایان این بیانیه از کشورهای عربی و اسلامی خواسته «در مقابله با گستاخی صهیونیستی، رد تجاوز علیه ایران و جلوگیری از ادامه آن، موضعی واحد و مسئولانه اتخاذ کنند تا از امنیت منطقه و منافع مردم آن حفاظت شود».
انتهای پیام