پرستاران جهادگر مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی استان اردبیل به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س) تجلیل شدند.
به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل این مراسم که ششم آبانماه با حضور برخی از مدیران، معاونان، پزشکان و جهادگران واحد اردبیل در محل مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی اردبیل برگزار شد؛ حسام رسولی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل ضمن تبریک میلاد با سعادت بانوی اسوه صبر و شجاعت، حضرت زینب(س) اظهار کرد: حضرت زینب الگوی تمام عیار صبر و رسالت فرهنگی و الگو معنوی و مذهبی برای بشریت است.
وی ادامه داد: ولادت حضرت زینب(س) فقط تولد یک انسان معمولی نیست، بلکه تولد فردی است که با آن علم الهی، شجاعت و فضایل اخلاقی نه تنها زینت پدر، اهل بیت(ع) بلکه زینت تاریخ بشریت شد.
رسولی از حضرت زینب(س) به عنوان اولین تبیینکننده جهاد یاد کرد و افزود: ایشان با جهاد تبیین توانست رسالت فرهنگی نهضت کربلا و عاشورا را به نحو احسن انجام دهد.
رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل تاکید کرد: انسانها با مراقبت از یکدیگر توانستند تمدن را رقم بزنند و در مراقبت و حیات دوباره بخشیدن نیز اولین کلمهای که در ذهن انسان متبلور میشود پرستاران هستند.
رسولی خطاب به پرستاران این مرکز گفت: مسیر شما مسیر آسانی نیست با وجود سختیهای مسیر شما همچنان در مراقبت و پرستاری عطوفت را در پیش گرفتهاید که هر انسانی این توانایی را ندارد.
وی تاکید کرد: انجام خدمت فراتر از وظیفه همان چیزی است که ما به عنوان فرهنگ جهادی از آن یاد میکنیم و پرستاران این مرکز مصداق بارز از این فرهنگ جهادی هستند و در رضایتمندی مراجعان این مرکز نقش اساسی دارند.
در ادامه این مراسم مهران محمدی، مدیر مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی استان اردبیل نیز گفت: روز پرستار فرصتی است برای بیان سپاس از کسانی که شبانهروز مراقب سلامت جامعه هستند.
وی اظهار امیدواری کرد: در آینده با همکاری جهادگران این مرکز شاهد توسعه و پیشرفت خدمات مرکز باشیم.
در پایان مراسم از پرستاران مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی استان اردبیل با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.
انتهای پیام