مراسم تجلیل از دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل به همت کانون زیست و درمان سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی این استان برگزار شد.
به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل، مراسم تجلیل از دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل امروز، 10 آبانماه به همت کانون زیست و درمان سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی این استان با هدف تقویت روحیه قدردانی در بین دانشجویان و تبیین اهمیت شغل پرستاری برگزار شد.
حمیده شهبازی، مدیر اداره فرهنگی و اجتماعی جهاددانشگاهی اردبیل در این مراسم که در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد با گرامیداشت ایام میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: دیدار صمیمی و تجلیل از پرستاران کوچکترین سپاس از بزرگمنشی کسانی است که آرامش بیماران را آرامش خود میدانند.
وی با ارائه گزارشی به مناسبت این ایام اظهار کرد: با هدف ترویج سبک زندگی سالم در میان آحاد جامعه، ترویج فرهنگ سلامت و قدردانی از مقام پرستاران گرامی به همت کانون زیست و درمان سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان اردبیل، غرفه خیابانی «یک توقف کوتاه برای آگاهی از بدن خودت» در پیادهراه عالیقاپو برپا شد.
مدیر اداره فرهنگی و اجتماعی جهاددانشگاهی اردبیل ادامه داد: در این غرفه که از پنجم تا هفتم آبانماه دایر بود خدماتی، چون اندازهگیری فشار و قند خون، تعیین گروه خونی و ارائه مشاوره سلامت، تغذیه، بهداشت و ازدواج بهصورت رایگان برای عموم شهروندان ارائه شد.
شهبازی با ارائه گزارشی از فعالیتهای سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان اردبیل و ۱۰ کانون دانشجویی فعال این سازمان اضافه کرد: سازمان دانشجویان با هدف ایجاد زمینه برای کشف، شکوفایی و اعتلای استعدادهای اجتماعی، سیاسی، هنری، علمی و فرهنگی دانشجویان و ارتقای همکاری و مشارکت آنان ایجاد شده است.