ماموستا جلال مرادی با بیان اینکه رمضان ماه تلاش، اخلاص و پیروزی اراده بر نفس است، گفت: روزه ستون ایمان و مدرسه خودسازی است. 
به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مرکز بزرگ اسلامی استان کردستان، ماموستا جلال مرادی، امام جمعه دیواندره امروز، یکم اسفندماه در خطبههای نماز جمعه این هفته با تبیین جایگاه فریضه روزه و فضایل ماه مبارک رمضان گفت: روزه ماه رمضان، ستون استواری ایمان است و تا زمانی که انسان به فریضه بودن آن اقرار نکند، بنای ایمانش کامل و پایدار نخواهد بود.
ماموستا مرادی افزود: روزهداری و قیام شبهای رمضان، بهویژه شب قدر، اگر از روی ایمان و طلب پاداش الهی باشد، دلالت روشنی بر اخلاص عمل دارد و طبق وعده پیامبر اکرم(ص)، سبب آمرزش گناهان گذشته میشود. روزه عبادتی است که راز اخلاص در آن نهفته و پاداش آن مستقیماً از سوی خداوند عطا میشود؛ از اینرو بر سایر عبادات برتری دارد.
انتهای پیام