کد خبر: 4341006
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۴ - ۲۲:۴۵

قدردانی معاون اول رئیس‌جمهور از تدابیر مدیریت ارشد استان یزد

معاون اول رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با استاندار یزد، آخرین وضعیت استان را در ابعاد مختلف به‌ویژه در حوزه‌های اقتصادی، امنیتی و نظامی مورد بررسی قرار داد و از تدابیر اتخاذ شده در راستای حفظ ثبات و آرامش جامعه قدردانی کرد.

قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از تدابیر مدیریت ارشد استان یزدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور در این گفت‌وگوی تلفنی با اشاره به شرایط حساس کشور و نبرد همه‌جانبه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی، بر اهمیت مقاومت تأکید کرد.

وی اقدامات مدیریت ارشد استان یزد در حوزه امنیت غذایی و نظارت دقیق بر زنجیره تأمین کالاهای اساسی را ستودنی دانست و بیان کرد: تلاش‌های صورت گرفته برای جلوگیری از ایجاد تلاطم در بازار و تأمین به‌موقع اقلام ضروری مردم، نقش مهمی در خنثی‌سازی نقشه‌های دشمن در جنگ اقتصادی ایفا کرده است.

بخش مهمی از این گفت‌وگو به تمجید از بصیرت و حضور حماسی مردم دیار دارالعباده اختصاص یافت. معاون اول رئیس‌جمهور ضمن سپاسگزاری ویژه از مردم ولایت‌مدار یزد، حضور باشکوه آنان در مراسم بیعت با حضرت آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای (حفظه الله)، رهبر معظم انقلاب اسلامی را جلوه‌ای مقتدرانه از پیوند ناگسستنی امت با ولایت توصیف کرد.

 وی با اشاره به حضور شبانه و پرشور مردم در میادین و سطح شهر برای بالا نگه داشتن پرچم پرافتخار اسلام، ایران و انقلاب، این روحیه انقلابی را پشتوانه اصلی نظام در مواجهه با تهدیدات خارجی دانست.

معاون اول رئیس‌جمهور در پایان ضمن ابلاغ مراتب تشکر خود از مجاهدت‌های مقتدرانه مجموعه‌های امنیتی، نظامی، انتظامی و همچنین تلاش‌های خستگی‌ناپذیر تمامی دستگاه‌های خدماتی که در خط مقدم خدمت‌رسانی حضور دارند، بر ادامه مسیر پایداری تأکید کرد.

استاندار یزد نیز در این تماس با ارائه گزارشی از آمادگی کامل تمامی ارکان استان، اطمینان داد که با تکیه بر ایمان و همراهی مردم، روند خدمت‌رسانی و صیانت از آرمان‌های انقلاب با قوت ادامه خواهد یافت.

 

انتهای پیام
captcha