مراسم اختتامیه «مهرواره به سوی نور»، جشنواره روستاها و عشایر برتر قرآنی استان گلستان و تجلیل از خادمین نماز، امر به معروف و نهی از منکر، با حضور مدیران فرهنگی و اجتماعی استان در تالار فخرالدین اسعدگرگانی برگزار شد. 
به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاعرسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، مراسم اختتامیه «مهرواره به سوی نور» جشنواره روستاها و عشایر برتر قرآنی استان گلستان و تجلیل از خادمین نماز، امر به معروف و نهی از منکر امروز ۲۶ فروردینماه در تالار فخرالدین اسعدگرگانی برگزار شد.
این مراسم، با تلاوت قرآن کریم علیرضا الوند، قاری و ذاکر اهل بیت و طنین سرود جمهوری اسلامی ایران و صلوات خاصه امام رضا (ع)، آیین مذکور آغاز شد.
در این مراسم، احمد گلچین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و بیدلی، مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان، سخنرانی کردند. همچنین، جایزهای به روستاها و عشایر برتر قرآن و عترت استان اهدا و پادکست «نماز» به جشنواره معرفی شد.
این رویداد، با هدف تقویت فرهنگ قرآنی، حضور مؤثر روستاییان و عشایر در ارتقای ارزشهای اسلامی و تجلیل از فعالان اجتماعی در حوزه نماز و امر به معروف، برگزار شد.
انتهای پیام