استاندار اردبیل گفت: منطقه آزاد، فرصت طلایی برای توسعه اقتصادی و صنعتی استان است که باید در شرایط خاص، از آن نهایت بهرهبرداری صورت گیرد.
به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، مسعود امامی یگانه، استاندار اردبیل، هشتم اردیبهشت ماه در جلسه بررسی وضعیت منطقه آزاد تجاری و صنعتی اردبیل، اظهار کرد: نهاییسازی طرح جامع منطقه آزاد تا پایان خردادماه در دستور کار قرار دارد؛ این طرح میتواند نقش مهمی در جهش اقتصادی استان ایفا کند.
وی با بیان اینکه طرحهای کلنگزنیشده در حوزه صنعت و اقتصاد در این منطقه، نیازمند تسهیل در زیرساختها و حمایت کامل از سرمایهگذاران است، افزود: مجوزهای لازم باید در کوتاهترین زمان ممکن از سوی دستگاههای مرتبط صادر شود.
استاندار اردبیل با اشاره به انتشار آگهی مربوط به شرکتهای واردکننده خودرو، گفت: زیرساختها برای فرآیند واردات خودرو تأمین شده و به زودی این فرآیند اجرایی میشود.