به گزارش ایکنا از خراسانشمالی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، مجید پورخیاط، رئیس اداره سازمانهای مردمنهاد خراسانشمالی اظهارکرد: باهمت خانواده خیر و نیکاندیش شیرالله معینی، یک دستگاه اسکرابر صنعتی پیشرفته به بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد اهدا شد.
وی افزود: این حرکت، اقدامی ارزشمند است که گامی مؤثر در ارتقای نظافت، بهداشت و کیفیت خدماترسانی در محیط درمانی به شمار میرود.
پورخیاط گفت: این دستگاه با توان انجام کار معادل فعالیت سه نیروی خدمه و سرعت بالای نظافت، نقش مهمی در بهینهسازی نیروی انسانی و افزایش کیفیت نگهداری از فضاهای بیمارستانی ایفا خواهد کرد.
گفتنی است که اسکرابر صنعتی یا دستگاه کفشوی دستگاهی مکانیزه برای شستشو و نظافت باکیفیت سطوح کف است که با استفاده از سیستم برسزنی و پاشش آب تمامی آلودگیهای نشست کرده در داخل خللوفرج سطوح را بیرون کشیده و نظافت میکند.
انتهای پیام