مرحوم آیت الله سید عبدالله فاطمینیا، استاد اخلاق درباره ورود به مجالس عزاداری امام حسین(ع) میگوید: توصیه بنده این است که عزیزان وقتی به مجالس روضه تشریف میبرید با پاکی ظاهر و باطن مشرف شوید! درست است که وضو میگیریم و در این مجالس شرکت میکنیم، از باطن هم پاک کنیم، استغفار کنیم. وقتی میخواهیم وارد این مجالس شویم، بگوییم خدایا اگر در وجود من مانعی برای درک فیض ابا عبدالله (ع) هست، برطرف کن!