گودرزی:
گروه اجتماعی ـ فرمانده نیروی انتظامی فارس با اشاره به فرا رسیدن ایام ماه مبارك رمضان تأكید كرد كه فرماندهی انتظامی استان با بهرهگیری از تمام توان موجود، برای برقراری نظم و امنیت و ایجاد محیطی امن برای روزهداران اقدام میكند.
کد خبر: ۳۷۱۳۷۲۸ تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۲/۲۲