از سلفی تا استرس بر روی سن در مسابقات مالزی
کد خبر: 3600748
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷

از سلفی تا استرس بر روی سن در مسابقات مالزی

گروه مسابقات: دراین روزها و شب های مسابقات بین المللی قرآن مالزی، متسابقین به نوبت پشت سن روی صندلی می‌نشینند و هر کدام به شیوه خود، آخرین نکات تمرینی را اجرا می‌کنند.

نشود///از استرس پشت سن تا سلفی با سن+ عکس

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به کوالالامپور، در مسابقات بین المللی قرآن مالزی، متسابقین به نوبت پشت سن روی صندلی می‌نشینند و هرکدام به شیوه خود، آخرین نکات تمرینی را اجرا کرده و پس از رسیدن نوبتشان، روی سن رفته و به ارائه تلاوت خود می‌پردازند. در این میان بعضی از شرکت کنندگان که تا به حال در سطوح بین المللی مسابقه نداده اند، دچار استرس شده و هنگام ارائه تلاوت خود، صوتشان به لرزه می‌افتد. بالعکس، متسابقانی نیز در این مسابقات دیده شدند که میدان های بزرگی را دیده بودند و با اعتماد به نفس بالایی به تلاوت می‌پرداختند.

نشود///از استرس پشت سن تا سلفی با سن+ عکس

از جمله نکات جالب این شب های مسابقات بین المللی مالزی، انتهای برنامه و سلفی گرفتن ها و عکس یادگاری گرفتن ها با سن مسابقات است. میهمانان حاضر در محل برگزاری مسابقات، همراه دوستان و اساتید خود دقایق طولانی را به سلفی گرفتن و عکس یادگاری گرفتن می‌پردازند و خاطرات شیرینی را در این مکان معنوی که تلاوت قرآن انجام شده است، برای خود رقم می‌زنند.


مطالب مرتبط
captcha