سومین روز مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی + صوت
کد خبر: 3600633
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶

سومین روز مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی + صوت

گروه مسابقات: سومین روز پنجاه و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی در نوبت شب در رشته قرائت قرآن کریم به پایان رسید.

سومین روز مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به کوالالامپور، سومین روز پنجاه و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی امشب، 27 اردیبهشت ماه در مرکز تجارت جهانی پوترا شهر کوالالامپور مالزی برگزار شد. این مسابقات در نوبت صبح امروز، 27 اردیبهشت ماه در رشته حفظ کل قرآن کریم با اجرای شرکت کنندگان خانم و آقا برپا شد.
در نوبت شب و در بخش قرائت قرآن، اولین قاری از کشور چین با نام «سیف الدین» از آیه 19 سوره رعد آغاز به تلاوت کرد. سپس خانم «ادسا آغنهوجیتش» از کشور بوسنی و هرزگوین، «محمد معروف حسین» از کانادا از آیه 51 سوره مومنون، خانم «آسیا» از چین، «أوغکو محمد ادیب الامین بن فغیرن حاج مرزوقی» از برونئی از آیه 34 سوره نساء، «آدم ممادی» از زیمباوه از آیه 62 سوره آل عمران تلاوت کردند.
امشب، تلاوت قاری برونئی از حیث صوت و لحن خوب ارزیابی شد و در این سه روز می‌توان وی را بهترین قاری معرفی کرد. همچنین قاری کانادایی نیز که زیر 15 سال سن داشت تلاوت خوبی داشت، وی در پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانش آموزان جهان اسلام رتبه دوم را کسب کرد.

همچنین خانم «دایانگ حاجه سیتی نور زوهیره بنت حاج أوانگ دامیت» از برونئی، «نیاز آغنهوجیتش» از بوسنی و هرزگوین از ابتدای سوره انبیاء، خانم «حسنی بنت محمد شرازی» از تایلند نیز تلاوت داشتند.

یادآور می شود، این مسابقات در نوبت بعد از ظهر از ساعت ۲۰:30 به وقت محلی و 17 به وقت تهران آغاز و تا ساعت ۲۳ به وقت محلی ادامه داشت.

حامد علیزاده از استان خراسان رضوی، نماینده کشورمان روز جمعه تلاوت خواهد داشت.

تلاوت «سیف الدین» از چین

کد
دریافت
تلاوت «محمد معروف حسین» از کانادا
کد
دریافت
تلاوت «أوغکو محمد ادیب الامین بن فغیرن حاج مرزوقی» از برونئی
کد
دریافت
«آدم ممادی» از زیمباوه
کد
دریافت
«نیاز آغنهوجیتش» از بوسنی و هرزگوین
کد
دریافت

مطالب مرتبط
captcha