گزارش از مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی در چهارمین روز + صوت
کد خبر: 3600768
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰

گزارش از مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی در چهارمین روز + صوت

گروه مسابقات: چهارمین روز پنجاه و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی در نوبت شب در رشته قرائت قرآن کریم لحظاتی در کوالالامپور برگزار شد.

مسابقات مالزی
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به کوالالامپور، چهارمین روز پنجاه و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی امشب، ۲8 اردیبهشت ماه در مرکز تجارت جهانی پوترا شهر کوالالامپور مالزی برگزار شد. این مسابقات تا شنبه، 30 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

ابتدا «ترس فوزی» از کشور کامبوج از آیه 114 سوره بقره و سپس «خالد زریقه» از کشور استرالیا آیه 180 سوره اعراف را تلاوت کردند. همچنین خانم «مرجلین د کنسِیصو» از کشور تیمور شرقی، «محمدامین ملایم» از ترکیه از آیه 90 سوره آل عمران، «محمد فرحان غور» از موریتانی از آیه 40 سوره اعراف، «خضر ذلیشان» از پاکستان از آیه 59 سوره انفال، خانم «نورمالینا بنت الیاس» از مالزی، «ابراهیم رمزی» از مالدیو از آیه 36 سوره مریم و قاری پایانی خانم «جمیله سرکان» از فلیپین تلاوت داشتند.

این گزارش حاکی است که امشب به دلیل تلاوت خانم نورمالینا بنت الیاس، قاری مالزی، سالن مملو از جمعیت بود.

«حامد علیزاده» نماینده کشورمان روز جمعه در این مسابقات تلاوت خواهد داشت.

یادآور می شود، این مسابقات در نوبت بعد از ظهر از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت محلی و ۱۷ به وقت تهران آغاز و تا ساعت ۲۳ به وقت محلی ادامه دارد.
«ترس فوزی» از کشور کامبوج
کد

دریافت
«خالد زریقه» از کشور استرالیا
کد
دریافت
«محمدامین ملایم» از ترکیه
کد
دریافت
«محمد فرحان غور» از موریتانی
کد
دریافت
«خضر ذلیشان» از پاکستان
کد
دریافت
«ابراهیم رمزی» از مالدیو
کد
دریافت

مطالب مرتبط
captcha