32 اقدام برای اطلاع‌رسانی شایسته آزمون سراسری حفظ قرآن
کد خبر: 3679471
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
شفیعی بیان کرد:

32 اقدام برای اطلاع‌رسانی شایسته آزمون سراسری حفظ قرآن

گروه مسابقات:‌ معاون اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اوقاف خدمت به ساحت قرآن را هدف روابط عمومی سازمان اوقاف دانست و گفت: به‌ منظور اطلاع‌رسانی شایسته آزمون ملی حفظ و مفاهیم قرآن، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت انجام 32 اقدام و عمل در نظر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، سعید شفیعی، معاون اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اوقاف درباره فعالیت‌های بخش روابط عمومی این سازمان در راستای اطلاع‌رسانی مناسب آزمون ملی حفظ و مفاهیم قرآن که در اسفندماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: خدمت به ساحت مقدس قرآن از اهداف اصلی روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه است.
وی با بیان اینکه روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه به ‌منظور اطلاع‌رسانی شایسته این رویداد قرآنی، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت اجرای 32 اقدام را انجام داده است، تصریح کرد: تولیدات محتوایی جهت اطلاع‌رسانی و فضاسازی برای عموم جامعه به ‌صورت پیوست اطلاع‌رسانی و خبری تهیه شده به ‌صورتی که ارتباط، انسجام و هم‌‌افزایی در تولیدات فضای مجازی و تولیدات رسانه‌ای سازمان صدا و سیما مد نظر است.
معاون اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اوقاف گفت: تولید کتاب، موشن‌گرافی، هفت مستند کوتاه، آثار رادیویی، تیزر، کلیپ، پوستر و طرح‌های متعدد بیلبوردهای شهری با موضوعات حفظ قرآن و معارف قرآنی از دیگر اقدامات این روابط عمومی است.
شفیعی همچنین از توافقات به عمل آمده با سازمان صدا و سیما، شهرداری تهران و ادارات کل اوقاف استان‌ها و ادارات کل ارشاد استان‌ها خبر داد و افزود: این فعالیت‌ها در راستای تبلیغ، اطلاع‌رسانی و انعکاس اقدامات به عمل آمده و پیش رو مربوط به مسابقات حفظ قرآن مطالبی ارائه شده است.

مطالب مرتبط
captcha