پایان مسابقات ملی قرآن بانوان کویت
کد خبر: 3704975
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴

پایان مسابقات ملی قرآن بانوان کویت

گروه بین‌الملل ـ بیست‌و‌یکمین دوره مسابقات ملی حفظ قرآن کویت موسوم به رقابت‌های ««محمد عبدالمحسن خرافی»» در بخش بانوان، با تجلیل از نفرات برتر به کار خود پایان داد.

پایان بزرگترین مسابقات ملی قرآن در کویت

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری menafn.com؛ آیین اختتامیه بیست‌ویکمین دوره مسابقات سالانه حفظ قرآن کریم موسوم به «محمد عبدالمحسن خرافی» در بخش بانوان دیروز (21 فروردین ماه) برگزار شد.

این مسابقات با حضور 3100 شرکت‌کننده از بانوان شهروند کویتی و ملیت‌های مقیم این کشور و با همکاری «بیت القرآن» وابسته به انجمن «اصلاح اجتماعی» کویت برگزار شد و از 107 بانوی برگزیده این رقابت‌ها تجلیل به عمل آمد.

فائزه خرافی، مدیر سابق دانشگاه کویت در حاشیه برگزاری این مراسم با تاکید بر ادامه این مسابقه در سال‌های آینده با هدف نهادینه کردن مفاهیم اسلامی در روح و جان فرزندان کویتی، تاکید کرد: طرح برگزاری این مسابقه برای نخستین بار در سال 1997 از سوی مرحوم جاسم خرافی، رئیس وقت پارلمان کویت مطرح شد.

 وی تصریح کرد: این مسابقه در طول 21 سال دستخوش تغییرات بسیاری گردیده تا این که به بزرگترین مسابقات ملی حفظ قرآن در کویت تبدیل شده و همه گروه‌های کویتی اعم از نونهالان، نوجوانان، جوانان، مردان و زنان و شهروندان و ملیت‌های مقیم کویت را شامل می‌شود.

انتهای پیام

 

captcha