شک به بیانات رهبری نفاق‌آور است
کد خبر: 3713321
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
امام جمعه قرچک:

شک به بیانات رهبری نفاق‌آور است

کانون خبرنگاران نبأ ــ امام جمعه قرچک با توجه با اتفاقات اخیر در موضوع برجام، اسم بردن بیش از این از برجام را هم شرم آور دانست و گفت: هرکس در کشور به منویات و سخنان رهبر معظم انقلاب شک کند، بی‌شک منافق و از کفار است.

شک به بیانات رهبری نفاق آور است

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام‌ حجت‌الله اسماعیلی، امام جمعه شهرستان قرچک ظهر امروز، 21 اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به خروج آمریکا از برجام، گفت: امروز چهره واقعی دشمن نمایان شده است، هرچند که برای ملت ما تازگی نداشت اما باید دانست که آمریکا با ملت ایران، فکر، بینش، فرهنگ و اسلام ما مشکل دارد که مقابل خوی استکباری آنها ایستاده است و بزرگترین نقشه آمریکا، همین اغفال ملتها است.
وی ادامه داد: هرچند که این برجام برای ما توفیقی نداشت اما در این رافتار اخیر ترامپ، هم‌پیمانانش یعنی کشورهای اروپایی هم چهره واقعی آمریکا را شناختند.
وی خطاب به مسئولین نظام با بیان اینکه چشم امید از مزدوران و بیگانگان ببندید، خواستار اتمام برجام شد و افزود: دیگر بس کنید، حتی اسم بردن بیش از این از برجام هم شرم آور است، بیش از این فرصتها را از دست ندهید، چرا که شما همه چیز را منوط و مشروط به برجام کردید.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره فرجام برجام، خاطرنشان کرد: نباید به کشورهای اروپایی هم اعتماد کرد چرا که دشمن از اعتماد ملت ما سوء استفاده می کند.
وی راه موفقیت را در نه گفتن به دشمنان نظام داست و ابراز کرد: مسئولان گوش به فرمان رهبری باشید، چشمشان و امیدتان به جوانان همین مرز و بوم باشد تا موفق شویم، اگر از برجام دست بکشید و چشم به مراکز فرهنگی داخلی داشته باشید، به اقتصاد کشور و اشتغال جوانان کمک کنید، از تفکر ولایت و حامیان و رهروان مقاومت خارج نشوید؛ پیشرفت روز افزون را شاهد خواهیم شد.
وی اضافه کرد: راه موفقیت برگشت به نقشه راه رهبر عزیزمان است، نقشه ای که امام راحل به میراث گذاشتند، باید با تلاش جهادی گذشته را جبران کرد هرچند که برخی سرمایه های ما از دست رفت و قابل جبران نیست.
وی با یادآوری اینکه دنیا به برکت انقلاب اسلامی و هدایت رهبر فرزانه انقلاب در حال رشد است، اظهار کرد: پیروزی تاریخی حزب الله لبنان در انتخابات پارلمانی همان پیروزی انقلاب اسلامی است، مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و آل سعود تکه تکه می شود و مقاومت همچنان نتیجه می دهد.
وی در پایان مطرح کرد: با توجه با اتفاقات اخیر هر کس در کشور به منویات و سخنان رهبر معظم انقلاب شک کند بی‌شک منافق و از کفار است.

محمد فرخی
انتهای پیام

captcha