کاهش سرقت در قرچک به زیر 10 درصد رسیده است
کد خبر: 3712650
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶
با اجرای گشت‌های محله‌محور بسیجیان؛

کاهش سرقت در قرچک به زیر 10 درصد رسیده است

کانون خبرنگاران نبأ ــ فرمانده سابق سپاه 15 خرداد قرچک با بیان اینکه هدف بسیج جز خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست، گفت: امروز به اذعان مقامات انتظامی شهرستان قرچک بعد از اجرای گشت‌های محله‌محور بسیجیان، جرم سرقت در شهرستان به زیر 10 درصد رسیده است.

به گزارش خبرنگار کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، سرهنگ پاسدار حسین حیدری، فرمانده سابق سپاه 15 خرداد ظهر دیروز، 18 اردیبهشت در مراسم تودیع خود از سمت فرماندهی سپاه شهرستان قرچک ضمن تشکر از زحمات شبانه‌روزی آحاد بسیجیان، گفت: هدف بسیج جز خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.
وی در تبیین دلیل ارائه گزارش عملکرد 6 ساله خود، تشریح کرد: از آنجا که باید دل دوستداران نظام اسلامی از سپاه خشنود باشد، می‌گویم که در راه رسالت پاسداری از انقلاب، بسیجیان قرچک با حضور پرقدرت در اصلی‌ترین عرصه‌ها، الگوسازی، توسعه مردم‌سالاری دینی و امیدبخشی به کمک اکثر دستگاه‌ها شتافتند.
این مقام مسئول با ابراز اینکه نمی‌دانم در دولت امام زمان(عج) همراه او خواهیم بود یا نه، اذعان کرد: از فقط خدا می‌خواهم در عبور از معبرهای سخت نفس اماره ما را یاری کند.

وی با بیان اینکه حمایت از ولایت و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی بالاترین اولویت کاری‌ام بوده، مطرح کرد: امروز به اذعان مقامات انتظامی شهرستان بعد از اجرای گشت‌های محله‌محور بسیجیان، جرم سرقت در شهرستان به زیر 10 درصد رسیده است.
حیدری در پایان اجرای طرح سواد‌آموزی، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق کم‌برخوردار شهرستان، پیاده‌روی خانوادگی، فرهنگ‌سازی در موضوع عفاف و حجاب، کمک‌رسانی به استان زلزله‌زده کرمانشاه، برنامه‌ها و مسابقات متنوع فرهنگی و ورزشی، اهدای تسهیلات اشتغال‌زایی بالغ بر 30 میلیارد ریال در سطح شهرستان و ایجاد اشتغال برای بسیجیان با طرح‌های اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی را از اهم برنامه‌های نهاد متبوع خود عنوان کرد و افزود: بازسازی واقعه غدیر و خطبه‌خوانی حضرت زینب(س) از اثرگذارترین برنامه‌های این ناحیه بود.
انتهای پیام

محمد فرخی

captcha