آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن در مؤسسه نور علی نور لشت‌نشا
کد خبر: 1189766
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۱

آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن در مؤسسه نور علی نور لشت‌نشا

دوره جديد كلاس آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن كريم با حضور 20 قرآن‌آموز فعال در مؤسسه قرآنی نور علی نور لشت‌نشا برگزار می‌شود.


گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره جديد كلاس آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن كريم با حضور 20 قرآن‌آموز فعال در مؤسسه قرآنی نور علی نور لشت‌نشا برگزار می‌شود.


محمدرضا طالبی‌مامودان، مدير مؤسسه قرآنی نور علی نور لشت‌نشا شهرستان رشت در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، با اعلام اين خبر گفت: دوره جديد روخوانی و روانخوانی قرآنی كريم ويژه بانوان از اول دی‌ماه در مؤسسه قرآنی نور علی نور لشت‌نشا برگزار می‌شود.


طالبی‌مامودان در رابطه با روزهای برگزاری اين كلاس آموزشی عنوان كرد: كلاس روخوانی و روانخوانی روزهای يكشنبه و سه‌شنبه از ساعت 9:30 تا 10:30 برگزار می‌شود.


وی در رابطه با كلاس آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن كريم اعلام كرد: اين كلاس آموزشی يك دوره 3 ماهه است كه از اول دی‌ماه با حضور 20 نفر آغاز شده است و تا اواخر اسفندماه سال جاری پايان می‌يابد.


مدير مؤسسه قرآنی نور علی نور لشت‌نشا در پايان خاطر‌نشان كرد: برای تدريس اين كلاس آموزشی از كتاب روخوانی و روانخوانی نور نوشته محمد خواجوی و احمد حاجی‌شريف استفاده می‌كنند، و در پايان نيز پس از آزمون از تمامی شركت‌كنندگان، مدركی از سوی سازمان دارالقرآن اسلامی به قرآن‌آموزان ارائه می‌شود.

captcha