گروه اجتماعی: مدير مؤسسه فرهنگی علمدار صبح ساری از برپايی نمايشگاه «فاطمی» در 13 غرفه از روز 15 تا روز 25 فروردين در امامزاده يحيی(ع) ساری خبر داد.
پيروز شمشيربند، مدير مؤسسه فرهنگی علمدار صبح ساری در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه مازندران، نمايندگی ساری با تسليت ايام شهادت فاطمه زهرا(س) گفت: بهمناسبت ايام فاطميه از سوی موسسه فرهنگی علمدار صبح و با همكاری موسسه وصال يار منتظر، نمايشگاه با عنوان «فاطمی» در 13 غرفه از روز 15 تا روز 25 فروردين ماه 92 در ساریبر پا است.
وی افزود: اين نمايشگاه صبحها از ساعت 9 تا 11 و عصرها از ساعت 17 تا 22 باز است.
شمشيربند تصريح كرد: غرفه غدير خم، رحلت پيامبر، كودتای ثقيفه، بيتالاحزان فاطمه(س)، دقالباب، به زور بردن حضرت علی(ع) و مجروح شدن حضرت فاطمه(س)، سيلی خوردن حضرت فاطمه(س)، خطبه فدكيه، شهادت حضرت فاطمه(س)، خطبه فدكيه، شهادت حضرت فاطمه(س) و بعد از شهادت، دفن حضرت فاطمه(س)، دو دستان حضرت رسول(ص) در قبر و غرفه شهدای جاويدالاثر از غرفههای اين نمايشگاه است. در ابتدای تمام غرفهها تابلويی قرار گرفته كه شرح ماجرای آن غرفه را از منابع شيعه و سنی روايت كرده است.
شمشيربند عنوان كرد: حجتالاسلام ابراهيم ابراهيمی، به عنوان راوی نمايشگاه حضور دارند و آماده بيان هر گونه توضيحان درباره حوادث تاريخی در موضوعات مختلف غرفه هستند.