گروه سياسی: حضرت زهرا(س) بزرگترين حامی ولايت بوده و سرانجام نيز در دفاع از ولايت به شهادت رسيدند و اولين شهيد ولايت لقب گرفتند.
|
| اشرف جواهری، مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مركزی |
اشرف جواهری، مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مركزی در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه مركزی، ضمن تسليت بهمناسبت فرارسيدن سالروز شهادت دخت مكرم نبی اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: اين بانوي بزرگ نمونه والای انسان كامل و الگويی شايسته برای همه زنان عالم است.
وی افزود: حضرت فاطمه(س) در مقام اطاعت و بندگی خداوند به چنان جايگاه والا و ارزشمندی نائل شدند كه رضايت ايشان همسان با رضای الهی و خشم ايشان، خشم خداوند را به همراه داشت.
جواهری در ادامه نقش حضرت زهرا(س) در دفاع از ولايت را يادآور شد و اظهار كرد: اين بانوی بزرگوار بزرگترين حامی ولايت بوده و سرانجام نيز در دفاع از ولايت به شهادت رسيدند و اولين شهيد ولايت لقب گرفتند.
وی خاطرنشان كرد: حضرت فاطمه(س) با رعايت عفت و حجاب و رعايت همه اصول و قوانين اسلامی در عرصه اجتماع حاضر شده و منشأ خدمات ارزشمندی برای اسلام و قرآن بودند.
جواهری ادامه داد: حضرت زهرا(س) چشمه كوثر بودند و هر عملی را با اخلاص كامل تنها برای رضايت الهی انجام میدادند.
مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مركزی در پايان با بيان اينكه اهلبيت(ع) قرآن ناطق و چراغ فروزنده و هدايت بشر هستند، گفت: الگوگيری از زندگی اين بزرگواران میتواند انسان را به سعادت ابدی برساند.