کد خبر: 1212898
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷

برگزاری نمايشگاه «ريحانه بی‌نشانه» در شازند

نمايشگاه ريحانه بی‌نشانه با موضوع ولادت تا شهادت حضرت زهرا(س) در مسجد علی‌بن ابيطالب(ع) شازند افتتاح شد.


گروه هنر: نمايشگاه ريحانه بی‌نشانه با موضوع ولادت تا شهادت حضرت زهرا(س) در مسجد علی‌بن ابيطالب(ع) شازند افتتاح شد.








به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه مركزی، نمايشگاه ريحانه بی‌نشانه به همت كانون فرهنگی ـ هنری منتظران ظهور مسجد علی بن ابيطالب(ع) شازند به‌مناسبت ايام سالروز شهادت حضرت فاطمه صديقه(س) برپا شد.


بر اساس اين گزارش؛ در اين نمايشگاه از روز ولادت حضرت فاطمه مرضيه(س)، ازدواج و شهادت اين بانوی بزرگ به‌صورت ماكت‌هايی به نمايش درآمده است.


يادآور می‌شود، نظير اين نمايشگاه در كانون فرهنگی ـ هنری نور مسجد جامع روستای مشهد الكوبه نيز داير شد كه با استقبال پرشور مردم مواجه شده است.

captcha