کد خبر: 1214146
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۱

دفاع از ولايت حضرت زهرا(س) سرلوحه زندگی همگان قرار گيرد

امام جمعه سمنان با گراميداشت ايام شهادت حضرت زهرای مرضيه(س) اظهار كرد حمايت و دفاع از ولايت اين بانوی بزرگوار، بزرگترين درسی است كه بايد سرلوحه زندگی همه زنان و مردان قرار گيرد.


گروه اجتماعی: امام جمعه سمنان با گراميداشت ايام شهادت حضرت زهرای مرضيه(س) اظهار كرد: حمايت و دفاع از ولايت اين بانوی بزرگوار، بزرگترين درسی است كه بايد سرلوحه زندگی همه زنان و مردان قرار گيرد.


به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمحمد شاهچراغی، امام جمعه سمنان امروز، 28 فروردين‌ماه در ديدار جمعی از طلاب حوزه علميه نجميه سرخه با بيان اينكه جدا شدن از خط رهبری گمراهی به همراه دارد گفت: با انتخاب نامزد اصلح كه بازوی قوی برای رهبری باشد در برابر توطئه‌های دشمنان ايستادگی می‌كنيم.


نماينده ولی فقيه در استان و امام جمعه سمنان انتخابات رياست جمهوری را مظهر حماسه سياسی برشمرد و افزود: خلق اين حماسه سياسی بايد از زاويه ديد و خط ولی فقيه باشد.


شاهچراغی با بيان اينكه به افراد جويای پست و مقام و افرادی كه در صدد خريد رأی هستند نبايد رأی داد، خاطرنشان كرد: كانديد منتخب بايد برای رضای خدا، خدمت به مردم و در راستای تحقق اهداف نظام فعاليت نمايد.


امام جمعه سمنان ضمن گراميداشت ايام شهادت حضرت زهرای مرضيه(س) متذكر شد: حمايت و دفاع از ولايت اين بانوی بزرگوار، بزرگترين درسی است كه بايد سرلوحه زندگی همه زنان و مردان قرار گيرد.


شاهچراغی حفظ و تقويت وحدت و همدلی مردم را بزرگترين عامل در جلوگيری از آسيب رسيدن به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: طلاب حوزه نجميه راهشان زينبی و هدفشان فاطمی باشد.


گفتنی است، در حوزه علميه نجميه سرخه 40 طلبه مشغول به تحصيل هستند.

captcha