کد خبر: 1218667
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۶

جشن میلاد حضرت فاطمه(س) در تانزانیا برپا می‌شود

جشن میلاد با سعادت دخت نبی اکرم(ص) روز پنج‌شنبه، 12 اردیبهشت‌ماه، در مدرسه دارالهدی واقع در منطقه امبيزی شهر دارالسلام برگزار می‌شود.


گروه اجتماعی: جشن میلاد با سعادت دخت نبی اکرم(ص) روز پنج‌شنبه، 12 اردیبهشت‌ماه، در مدرسه دارالهدی واقع در منطقه امبيزی شهر دارالسلام برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه منطقه آفریقا، در اين جشن باشکوه شيخ حسين شهيد مدير مدرسه دار‌الهدی و شيخ كيزا موسی استاد مدرسه دار‌الهدی درباره شخصيت حضرت زهرا(س) و مقام شامخ ایشان سخنرانی خواهند کرد.


این جشن بعد از برپایی نماز جماعت ساعت 13 به وقت محلی برگزار می‌شود.


لازم به ذکر است مدرسه دار‌الهدی يك مدرسه غيرانتفاعی مخصوص دختران شیعه است که در راستای ارتقای سطح دانش و آگاهی بانوان شیعه فعالیت‌ می‌کند.

captcha