کد خبر: 1219718
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸

برج ميلاد به پابوس «مادران آسمانی» می‌رود

همزمان با شب ولادت حضرت فاطمه زهرا‌(س) برج ميلاد تهران از 120 بانويی كه همسر و مادر شهيد هستند تقدير و تجليل می‌كند.


گروه اجتماعی: همزمان با شب ولادت حضرت فاطمه زهرا‌(س) برج ميلاد تهران از 120 بانويی كه همسر و مادر شهيد هستند تقدير و تجليل می‌كند.


به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، برج ميلاد تهران 11 ارديبهشت‌ماه، همزمان با ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) كه روز مادر و روز زن است، از 120 بانويی كه همسر و مادر شهيد هستند با عنوان مادران آسمانی تجليل و تقدير می‌كند.


اين مراسم 10 ارديبهشت‌ماه، از ساعت 18 تا 22 با حضور قاليباف، شهردار تهران و مهدی چمران، رئيس شورای اسلامی شهر تهران در گنبد آسمان برج ميلاد برگزار می‌شود.


مولودی‌خوانی در وصف بانوی دو عالم، اهدای لوح و تنديس برج ميلاد تهران به مادران و همسران شهيد و آزاد كردن كبوتر به دست مادران شهيد از جمله ويژه برنامه‌های شب ولادت دخت نبی اكرم(ص) است.

captcha