کد خبر: 1221328
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰

15 بانوی فعال فرهنگی و قرآنی انديمشک تقدير شدند

به‌مناسبت نكوداشت ولادت حضرت فاطمه(س) و تجليل از مقام زن، 15 بانوی فعال فرهنگی و قرآنی در انديمشک تقدير شدند.


گروه فعاليت‌های قرآنی: به‌مناسبت نكوداشت ولادت حضرت فاطمه(س) و تجليل از مقام زن، 15 بانوی فعال فرهنگی و قرآنی در انديمشک تقدير شدند.


به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه خوزستان، به‌مناسبت نكوداشت ولادت حضرت فاطمه(س) و به‌منظور تبيين شخصيت حضرت فاطمه(س ) شامگاه گذشته، 10 ارديبهشت‌ماه همايشی با عنوان فرهنگ فاطمی در مؤسسه فرهنگی نغمه‌های عشق شهرستان انديمشک برگزار شد.


در اين مراسم كه از سوی مؤسسه فرهنگی نغمه‌های عشق شهرستان انديمشک با همكاری هيئت مهدی موعود(عج) اين شهرستان برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمين سعيد عليپور، رئيس اداره تبليغات اسلامی انديمشک به سخنرانی پرداخت.


در اين برنامه وی درباره فرهنگ فاطمی، نقش حضرت زهرا(س) سخن گفت و بخشی از سخنان خود را به جايگاه امام خمينی(ره) در انقلاب اسلامی اختصاص داد.


يادآور می‌شود، به‌مناسبت تجليل از مقام زن، دوشنبه، 9 ارديبهشت‌ماه نيز مراسمی ويژه بانوان با حضور حجت‌الاسلام سپهوند، رئيس اداره تبليغات اسلامی شهرستان شوش برگزار شد و در اين مراسم از 15 زن فعال فرهنگی و قرآنی تقدير شد.

captcha