کد خبر: 1237713
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۰

نشست بنياد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در يزد برگزار شد

دومين نشست بنياد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، در سال جاری 11 خردادماه به رياست نماينده ولی فقيه در استان برگزار شد.


گروه اجتماعی: دومين نشست بنياد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، در سال جاری 11 خردادماه به رياست نماينده ولی فقيه در استان برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه يزد، به نقل از روابط عمومی بنياد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، دومين نشست اين بنياد فرهنگی در سال جاری 11 خردادماه به رياست نماينده ولی فقيه در استان برگزار شد.


در اين نشست گزارشی از فعاليت‌های فرهنگی اين بنياد در سال گذشته ارائه شد و اعضای هيئت امنا به بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل مطرح شده پرداختند.


پخش لوح فشرده سرودهای شاد مهدوی و سخنرانی، برگزاری نمايشگاه كتاب و نرم‌افزار در سطح شهر، راه‌اندازی غرفه پاسخگويی به شبهات مهدوی، برگزاری دوره آموزشی ويژه دبيران آموزش و پرورش و برگزاری مراسم احيا در شب نيمه شعبان از جمله اقدامات صورت گرفته در بنياد حضرت مهدی موعود(عج) است.


در اين نشست برنامه‌هايی همچون توسعه غرفه‌های پاسخگويی به شبهات در 15 نقطه شهر يزد، توسعه نمايشگاه‌های كتاب و محصولات مهدوی، توسعه مراسم احيای نيمه شعبان، تهيه برنامه زنده تلويزيونی و برگزاری دوره‌های آموزشی معارف و مهدويت ويژه مديران استان به‌عنوان پيشنهاد مطرح شد و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

captcha