حضور نشر اسراء با 140 عنوان كتاب در نمايشگاه قرآن و عترت قم
کد خبر: 1262026
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵

حضور نشر اسراء با 140 عنوان كتاب در نمايشگاه قرآن و عترت قم

مسئول غرفه نشر اسراء در نمايشگاه قرآن و عترت گفت نشر اسراء در نمايشگاه قرآن و عترت 140 عنوان كتاب در موضوعات متعددی از جمله عرفانی، نهج‌البلاغه، فلسفه، اخلاق، عترت و قرآن را عرضه كرده است.


گروه هنر: مسئول غرفه نشر اسراء در نمايشگاه قرآن و عترت گفت: نشر اسراء در نمايشگاه قرآن و عترت 140 عنوان كتاب در موضوعات متعددی از جمله عرفانی، نهج‌البلاغه، فلسفه، اخلاق، عترت و قرآن را عرضه كرده است.


به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه قم، محمد مختاری، مسئول غرفه نشر اسراء در نمايشگاه قرآن و عترت 31 تيرماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به كتاب‌های نشر اسراء اظهار كرد: نشر اسراء آثار آيت‌الله العظمی جوادی آملی را عرضه می‌كند كه كتاب‌های عرضه شده نشر اسراء در نمايشگاه قرآن به 140 عنوان می‌رسد و در موضوعات متعددی از جمله عرفانی، نهج‌البلاغه، فلسفه، اخلاق، عترت و قرآن بوده است.


مسئول غرفه نشر اسراء در نمايشگاه قرآن و عترت، تفسير تسنيم را از كارهای قرآنی عرضه شده از سوی اين انتشارات دانست و افزود: تاكنون 29 جلد از تفسير تسنيم تا سوره اعراف منتشر شده و تمام جلدها به صورت تكی يا سری در نمايشگاه عرضه می‌شود.


مختاری با اشاره به كتاب‌های جديد نشر اسراء گفت: جلدهای 28 و 29 تفسير تسنيم، عمل عرفانی در پرتو علم وحيانی، كوثر كربلا و حوزه و روحانيت از جمله كتاب‌هايی است كه به تازگی منتشر شده‌اند.


مسئول غرفه نشر اسراء در نمايشگاه قرآن و عترت، كتاب مفاتيح الحيات را از كتاب‌های پرفروش اين انتشارات دانست و افزود: كتاب مفاتيح الحيات كه سبك زندگی اسلامی را معرفی می‌كند، تاكنون 130 نوبت چاپ خورده است.


مختاری با اشاره به عرضه محصولات چند رسانه‌ای در غرفه نشر اسراء اظهار كرد: از روز دوشنبه سی دی‌ها و دی وی دی‌های سخنرانی‌ها و آثار آيت‌الله العظمی جوادی آملی در غرفه نشر اسراء عرضه خواهد شد.


مسئول غرفه نشر اسراء در نمايشگاه قرآن و عترت با اشاره به آثار شاخص اين انتشارات گفت: كتاب تفسير انسان به انسان، امام مهدی موجود موعود ولايت فقيه ولايت فقاهت و عدالت، زن در آيينه جمال و جلال از جمله كتاب‌های شاخص نشر اسراء است، همچنين تاكنون 18 جلد از تفسير موضوعی آيت‌الله العظمی جوادی آملی منتشر شده است.


نمايشگاه بزرگ قرآن و عترت قم تا چهارم مردادماه در مجتمع ناشران قم واقع در خيابان معلم برپا بوده و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت 18 تا 24 از اين نمايشگاه بازديد كنند.

captcha