کد خبر: 1273828
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۹

آزادگان دانشگاه تبريز مورد تجلیل قرار گرفتند

به مناسبت 26 مرداد، سالروز ورود آزادگان سر افراز به ميهن اسلامی از آزادگان دانشگاه تبريز تجليل شد.


گروه اجتماعی: به مناسبت 26 مرداد، سالروز ورود آزادگان سر افراز به ميهن اسلامی از آزادگان دانشگاه تبريز تجليل شد.


به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه آذربايجان شرقی، پرويز آژيده، رئيس دانشگاه تبريز شامگاه گذشته، 27 مردادماه در آيين تجلیل از آزادگان این دانشگاه، ضمن تبريك سالروز بازگشت آزادگان عزيز به ميهن اسلامی گفت: آزادگان، بيرق افتخار ملت سرافراز ايران اسلامی و يادگار گرانقدر دوران هشت سال دفاع مقدس هستند كه با تحمل تلخی‌ها و رنج‌های دوران اسارت، باعث عزت برای نظام جمهوری اسلامی ايران شدند.


پرويز آژيده افزود: آزادگان اهدافی دارند و در اين راه مقدس نيز ارسارت را تحمل كردندكه امروزه وظيفه ماست كه حافظ آن اهداف و آرمانهای امام راحل، رزمندگان، شهدا و جانبازان باشيم.


وی در ادامه با بيان اينكه سالروز بازگشت آزادگان برگ زرين ديگری از تقويم مقاومت و ايثار غيورمردان اين كشور است، خاطر نشان كرد: اين روز بهانه‌ خوبی برای تقدير از زحمات آزادگان است كه در راه آرمانهای انقلاب ايستادگی كردند و اكنون وظيفه ما است كه از زحمات و تلاش‌‌های آنان قدردانی كنيم.


در اين آيين آزادگان دانشگاه تبريز در خصوص مسائل خود در زمينه‌های مختلف به تبادل نظر پرداختند.


يادآوری می‌شود که در پايان آزادگان دانشگاه تبريز شامل دكتر حسين ساعی، محمد بابائی، حسين عنصرودی، حسن فرازی شاهگلی، محمد رضا محمدی، يونس ناطوری و عليرضا جامع‌فر تجليل شد.

captcha